شناسهٔ خبر: 67352166 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قدردانی رحیم سرهنگی از عملکرد دادگستری کیش در راستای تلاش شبانه روزی برای به روز شدن بررسی پرونده های وارده

رحیم سرهنگی گفت : قوه قضاییه بازوی توانمند برقراری امنیت، سلامت اجتماعی و عدالت در جامعه است

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی دوشنبه 4تیر 1403 در دیدار با رئیس دادگستری کیش و دادستان عمومی و انقلاب کیش ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از ارکان اساسی نظام اسلامی بشمار می‌آید که همواره با بهره گیری از شرع مقدس اسلام، نقشی موثر در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی، برقراری تعادل در جامعه و اجرای عدالت و حرکت در مسیر حق ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ساخت و تجهیز ساختمان جدید دادگستری کیش از سوی این سازمان که رضایتمندی مردم و کارکنان دادگستری را در پی داشته است؛ از "مجتبی قهرمانی" رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بواسط تامین نیروی انسانی و جذب قضات در دادگستری کیش قدردانی کرد.

وی با اشاره به دیدگاه اسلام به منصب قضاوت، آن را یکی از سخت ترین و حساس ترین و از مهم ترین جایگاه های اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: قوه قضائیه بیشترین سهم و مهم‌ترین نقش را در پایه‌گذاری نظامی مبتنی بر عدالت محوری داشته است.

بر اساس این گزارش ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش با زیر بنای 3500 متر مربع دارای 70 اتاق در سه طبقه با کاربری هایی شامل دادگاه، اجرای احکام، کامپیوتر و سرور، پاسدار خانه، بازداشتگاه، بانک و ... است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: عدالت در جامعه اسلامی یکی از مباحث مهم و کلیدی است که قوه قضائیه زمینه ساز آن در جامعه محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به این که جزیره کیش از نظر وسعت نسبت به سرزمین اصلی منطقه ای کوچک محسوب می شود، اما حجم پرونده های وارده با استان های سطح کشور برابری می کند. از اینرو رسیدگی به این حجم پرونده در دادگستری کیش جای قدردانی دارد.

امام جمعه کیش با قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش بواسطه ساخت و تجهیز ساختمان دادگستری کیش گفت: با گشایش این ساختمان و افزایش تعداد شعبات رسیدگی به دعاوی و قضات، شاهد آسایش، رفاه و رضایت مردم هستیم. 

علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه که مصادف با سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی است؛ گفت: تلاش بی وقفه کارکنان دادگستری کیش در راستای احقاق حقوق مردم بسیار ارزشمند و ستودنی است و رضایت و خشنودی مردم بهترین اجر و مزد این کارکنان است.

گفتنی است در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس دادگستری و دادستان کیش، سرهنگ جواد پورخسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی و ابراهیم هاشم ورزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما