شناسهٔ خبر: 67352160 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در کافه کارآفرینی مطرح شد: بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای جذب ایده های نو در حوزه گردشگری

رحیم سرهنگی گفت: ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش این امکان را فراهم کرده است تا با جذب ایده های نو، مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین جلسه از سلسله نشست های مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی با تعدادی از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی با عنوان “کافه کارآفرینی” جزیره کیش یکشنبه 3 تیر در هتل اکسلسیور برگزار شد.

رحیم سرهنگی در این نشست پیش نیاز توسعه گردشگری کیش را توسعه همه جانبه و متوازن و فراهم کردن زیرساخت ها با اجرای برنامه های نوآورانه عنوان کرد و افزود: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان، فرصت مناسبی برای تمامی مراکز گردشگری کیش است تا در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه، آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران اهتمام ورزند.

وی این جلسات را متفاوت از نشست های رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران جزیره کیش عنوان کرد و گفت: کافه کارآفرینی مکان مناسبی برای خلق نوآوری است که می تواند جزیره کیش را به بستری مناسب برای رشد ایده های نوآورانه در ارائه خدمات خلاقانه گردشگری تبدیل کند.

"سرهنگی" بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی کیش در ارائه و اجرای ایده های خلاقانه در راستای رونق کیش تاکید کرد و گفت : در فصل کم فروغ گردشگری کیش، استفاده بهینه از زیرساخت‌های ورزشی و تفریحات دریایی، منجر به توسعه گردشگری، مثبت شدن تراز اقتصادی، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی کیشوندان می شود.

وی ادر بخش دیگری از سخنان خود ظهار داشت: برای این که کیش توسعه یافته داشته باشیم نیازمند مدارس با کیفیت هستیم و سرمایه گذاران خواهان تحقق این مهم هستند و برای تحقق این مهم لازم است با جذب معلمان و دبیران خبره و تامین نیازهای رفاهی و معیشتی آنان، کمک کنیم این اتفاق بیافتد و در این میان نیازمند نقش آفرینی بخش خصوصی نیز هستیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی مشارکت بخش خصوصی در رونق گردشگری کیش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهاداتی در جهت پیشبرد پروژه ها و کسب و کارها ارائه کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما