شناسهٔ خبر: 67352017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید وزیر کشور بر تبیین دستاوردها و موفقیت های دولت سیزدهم

وزیر کشور بر تبیین دستاوردها و روایتگری موفقیت های دولت سیزدهم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

* تاکید وزیر کشور بر تببین دستاوردها و موفقیت های دولت سیزدهم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وحیدی در همایش ملی احیای بنگاه های اقتصادی پس از استماع صحبت های برخی نمایندگان واحدهای احیا شده در این مراسم، با اشاره به بدرقه چشمگیر شهید رئیسی و هراهانش از سوی مردم در مراسم تشییع گفت: تفسیر بدرقه بزرگ شهدای اردیبهشت از سوی مردم از اینجا مشخص می شود که شهید رئیسی روش و منش جدیدی در تعامل با مردم و کارگران آورد.

وزیر کشور ادامه داد: ایشان در اوج کرونا نیز یا داخل معدن، بین کارگران عزیز و یا در مجامع مردمی حضور داشت، زیرا از جان گذشته و برایش وضعیت مردم مهم بود.

وی افزود: وقتی بین کارگر و مدیر، احساس واحد بوجود آید، حس همراهی و همکاری تقویت می شود و این حس در کنار هم بودن که شهید رئیسی به مردم می داد، نهضت احیای واحدهای راکد را رقم زد.

احمد وحیدی با بیان اینکه احیای یک واحد، فقط احیای همان واحد صنعتی یا اقتصادی نیست بلکه احیای انسان هایی است که آنجا کار می کنند، خاطر نشان کرد: شهید رئیسی نشان داد که حتی با مسائل صنعتی هم نمی توان بدون احساس و عواطف برخورد کرد. کاش برخی از این ارتباط عاطفی و احساس مشترک بین کارگران و رئیس جمهور شهید، درس می گرفتند.

وحیدی با اشاره به اظهارات برخی افراد درباره بازگشت به پیش از سه ساله ریاست جمهوری سیزدهم تصریح کرد: آیا دوباره باید ۸ سال منتظر باشیم که آمریکا به ما لبخند بزند؟ دیدند که می شود این کارها را راه انداخت و بر بال احساسات کارگران عزیز، کشور را به پیش برد و ای کاش برخی از این همه ارتباط سازنده عاطفی بین کارگران و رئیس جمهور درس می گرفتند.

وزیر کشور افزود: آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی فقط کارخانه احیا نکرد بلکه این مضمون و مفهوم عالی را نشان داد که می شود در اوج تحریم ظالمانه و خصمانه، دست بر زانو گذاشت و حرکت رو به جلو داشت. این درس شهید رئیسی است.

وحیدی خاطرنشان کرد: او ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در عمل پیاده و اجرایی کرد و نشان داد این تنها راه نجات ماست. هنر شهید رئیسی، پیاده کردن همان سیاست ها و نظراتی بود که رهبر عزیز ما سال ها می گفتند اما عده ای یادشان رفته بود که مردم می توانند معجزه بیافرینند. در تاریخ ملت ها این خیلی مهم است که کسی بیاید و راه پیروزی را نشان دهد.

وزیر کشور با اشاره به نرخ رشد اقتصادی در سه سال پی در پی دولت شهید رئیسی خواستار تببین این دستاوردها و پیام و روایتگری موفقیت های دولت شد.


نظر شما