شناسهٔ خبر: 67351751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

هاشمی: امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم/ حضور در چلنج‌کاپ مفید بود

صاحب‌خبر -

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران، گفت: تمرینات برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به‌خوبی پیش رفت و امیدوارم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نگار هاشمی امروز (دوشنبه چهارم تیر) در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان دختر با حضور اصحابه رسانه، گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان نهایت تلاش‌شان را کردند. در کل تمرینات نیز به‌خوبی پیش رفت و امیدوارم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور در مسابقات چلنج‌کاپ زنان آسیا، گفت: این رقابت‌ها تبدیل به دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم‌ ایران شد به‌خصوص برای بازیکنان جوان‌ که توانستند تجربه به‌دست بیاورند و برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده شوند. در چلنج‌کاپ آسیا به رقابت با تیم‌های سرعتی پرداختیم و بیشتر متوجه شدیم که باید چگونه آن‌ها را آنالیز کنیم و برابرشان قرار بگیریم. حضور در این مسابقات تاثیر خوبی داشت.

هاشمی درخصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: با تایلند و ویتنام هم‌گروه هستیم. هر دو تیم سرعتی و توپ‌گیر هستند و به این مسئله معروف هستند. رقابت‌های سختی درپیش داریم اما امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال دختر آسیا از تاریخ 11 تا 19 تیر با حضور 12 تیم در شهر ژیانگمن کشور چین برگزار می‌شود و ملی‌پوشان جوان دختر ایران در گروه سوم با تیم‌های تایلند و ویتنام هم‌گروه هستند.

 

نظر شما