شناسهٔ خبر: 67351677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان: وظیفه داریم که حقوق انتخاباتی مردم را تبیین کنیم

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: به عنوان جامعه حقوقی وفادار به انقلاب اسلامی در باب جهاد تبیینی که رهبر انقلاب فرمودند، وظیفه داریم که حقوق انتخاباتی مردم را تبیین کنیم و نقش خودمان را در باب دعوت حداکثری مردم ایفا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بهرامی پور در همایش ۵ هزار نفری بسیج حقوقدانان گفت: همایشی که در محضر عزیزان در جامعه حقوقی و قضایی و تقنینی کشور هستیم، همایش ۵ هزار نفری حقوقدانان بسیجی و انقلابی کشور با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری در آن است.  

وی یادآور شد: انتخابات در کشور ما پایه تحول است و کارکرد ویژه انتخابات، مشارکت سیاسی مردم و خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب می باشد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، برای نظام سیاسی تولید قدرت می‌کند و این قدرت امنیت را به همراه خواهد داشت.

بهرامی‌پور تاکید کرد: پیامد‌های منطقه‌ای و بین المللی حضورِ باصلابت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: به عنوان جامعه حقوقی وفادار به انقلاب اسلامی در باب جهاد تبیینی که رهبر انقلاب فرمودند، وظیفه داریم که حقوق انتخاباتی مردم را تبیین کنیم و نقش خودمان را در باب دعوت حداکثری مردم ایفا کنیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی، نیازمند یک رئیس جمهور شایسته و در شان ملت ایران و در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

نظر شما