شناسهٔ خبر: 67351559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

معاون وزیر صمت اعلام کرد؛

ضرورت تشکیل شعبات تخصصی جهت رسیدگی به دعاوی صاحبان صنایع و کلینیک‌های حقوقی کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

معاون وزیر صمت در نشست تخصصی حمایت قضایی از تولید به ضرورت تشکیل شعبات تخصصی جهت رسیدگی به دعاوی صاحبان صنایع و تسریع در رسیدگی به آن‌ها اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران، در این نشست، بر ضرورت اصلاح قوانین محل تولید و صنعت و تشکیل کلینیک‌های حقوقی کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تاکید کرد.

وی، به تدوین بسته حمایتی برای ارائه در روز ملی صنعت و معدن (10 تیرماه) اشاره کرد و ادامه داد: این بسته با محوریت بخش خصوصی که نمایندگان بخش غیردولتی و مردمی هستند تهیه و تدوین می‌شود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران، در همین راستا خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نشست‌های تخصصی با قوه قضائیه برگزار کرد و با معاون اول قوه قضائیه نیز جلساتی داشتیم که به نتایج خوبی رسید.

گفتنی است که نشست تخصصی حمایت قضایی به همراه پنل‌های تخصصی به همت دبیرخانه هماهنگی تشکل‌های ملی کارآفرینی کشور در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

در این پنل‌ها «بهمن عبدالهی» رئیس اتاق تعاون، «آرمان خالقی» قائم مقام دبیرکل خانه صمت، «آقاعلیخانی» دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، «عبدلیان‌پور» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و جمعی از فعالان اقتصادی و وکلاء حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما