شناسهٔ خبر: 67351523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

ورزشی‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

روزبه رادمهر

مدیرعامل سپاهان از مسئولان ورزشی درخواست کرد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابات چهاردهمین دوره اتتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بعد از شهادت شهید جمهور عزیزمان، کشور با توجه به قانون اساسی و درایتی که صورت گرفت در آرامش به سوی انتخابات رفت و حالا وظیفه‌ شخصیت‌های حقیقی و حقوقی این است که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند. ما هم در همین راستا در خدمت مردم عزیزمان هستیم و کادر مدیریت و ورزشی‌مان برای حضور حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.

او ادامه داد: ورزشی‌ها نیز باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند تا جامعه به سمت شرکت در انتخابات برود. مردم هم نشان داده‌اند به نظام اعتماد دارند و همواره به پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند. مردم در همه حوزه‌ها در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند. رای هر فرد یک پشتوانه محکم برای نظام است و اگر رئیس جمهور رای بالایی بیاورد، قطعاً قدرت بیشتری در پیاده کردن سیاست‌ها دارد.

مدیرعامل سپاهان درباره مسئله بحث اخلاق انتخاباتی میان کاندیدا و ستادهای تبلیغاتی بیان کرد: رهبری هم بارها به این موضوع اشاره کرد که رعایت اخلاق یک موضوع مهم است و کاندیدا و هواداران باید این مسئله را در مسیر خود اعمال کنند. به چالش کشیدن‌ها نباید به مسائل ملی ضربه بزند و طرح بعضی مسائل ممکن است منافع ملی کشور را خدشه‌دار کند و این را کاندیدا باید رعایت کنند.

او اضافه کرد: کاندیدا باید سوابق و برنامه‌هایشان را ارائه دهند و منصفانه این برنامه‌ها را در جهت تایید کار خودشان تشریح کنند. نباید فضا به سمت تخریب برود. این مسئله خیلی مهم است و باید منافع ملی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما