شناسهٔ خبر: 67351461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

 مراسم اربعین شهدای خدمت در خوزستان برگزار می‌شود

استاندار خوزستان گفت: مراسم اربعین شهدای خدمت دوشنبه هفته آینده در مصلای اهواز برگزار خواهد شد. استاندار خوزستان گفت: مراسم اربعین شهدای خدمت دوشنبه هفته آینده در مصلای اهواز برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز دوشنبه چهارم تیر ماه در حاشیه نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت اظهار کرد: انشاالله مراسم اربعین شهادت عزیزانمان را که در راه خدمت به مردم شهید شدند را به نحو شایسته ای برگزار خواهیم کرد.

او گفت: این مراسم با حضور خانواده محترم آیت الله شهید رئیسی روز دوشنبه هفته آینده در مصلای اهواز برگزار خواهد شد. امیدواریم هم استانی های قدرشناس و دوستدار حضرت آیت الله رئیسی که عاشق خوزستان بود و هشت نوبت به استان و شهرستان های مختلف آن سفر کرد، عشق متقابل خود را در این مراسم متبلور کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در کنار این مراسم روز چهارشنبه هم در یکی از مساجد اهواز که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، بزرگداشت اربعین شهدای خدمت و همچنین شهدای هفت تیر برگزار می شود؛ در سطح روستاها و شهرها به ویژه مناطقی که آیت الله رئیسی از آن بازدید داشتند هم مراسم مختلف و نمادینی برگزار خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: از همه اقشار دعوت می کنیم در این محافل سوگواری مشارکت کنند تا دین خود را به این شهدای بزرگوار ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما