شناسهٔ خبر: 67351373 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ دردناک حزب‌الله به حملات نظامیان صهیونیست به جنوب لبنان

حزب الله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به 8 منطقه مسکونی در جنوب لبنان 6 عملیات با پهپادهای انتحاری مقر نظامیان صهیونیست در شمال شرق شهر اشغالی صفد را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌ها و توپخانه نظامیان رژیم صهیونیستی به ۸ منطقه مسکونی در جنوب لبنان از جمله خیام حمله کردند. حزب الله در پاسخ به این حملات ۶ عملیات انجام داد که در عملیاتی با پهپاد‌های انتحاری مقر نظامیان صهیونیست در اییلت هشاحر در شمال شرقی شهر اشغالی صفد را هدف قرار داد.

بعد از این عملیات، سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست که حال وی وخیم گزارش شده اعتراف کرد.

همچنین حزب الله، خودرو و جمعی از نظامیان صهیونیست را در شهرک نظامی متولا هدف قرار داد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن ۶ نظامی دیگر در جریان این عملیات اعتراف کردند.

مجروحان که وضعیت وخیمی داشتند به بیمارستان رمبام در شهر حیفا منتقل شدند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در دو عملیات حزب الله اعتراف کرده اند.

<div id="video-display-embed-code_11247370"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267532/11247370?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما