شناسهٔ خبر: 67351048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دعوت عمومی برای حضور باشکوه در برنامه‌های محوری خراسان جنوی در روز عید سعید غدیر خم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم اقشار مختلف مردم دعوت نمود در جشن های کیلومتری و ویژه برنامه های این روز بزرگ در سطح استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم اقشار مختلف مردم دعوت نمود در جشن های کیلومتری و ویژه برنامه های این روز بزرگ در سطح استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

بسم الله الرحمن الرحیم 

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ علی بن ابی طالب وَ الْأَئِمَّهِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

عید سعیدغدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت با معرفی انسان کامل به وصایت و جانشینی پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم است.

ابلاغ ولایت، راهبرد کانونی پروردگار متعال برای نجات بشریت از گمراهی‌ بود تا با تمسک به این اصل بزرگ، و پیروی از خط مشی تبیین شده در غدیر، جهانی سرشار از محبت و عدالت را پدید آورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبریک این عید بزرگ و خجسته از عموم اقشار مختلف مردم دعوت نمود در جشن های کیلومتری و ویژه برنامه های این روز بزرگ در سطح استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

برنامه‌های محوری روز عید سعید غدیر خم، سه شنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۳در مرکز استان بدین شرح می باشد:

مراسم تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در قالب دیدار با نماينده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی، ساعت ۶:۳۰ صبح، خیابان شهید مطهری ۱۴.۱، دفتر نماينده معزز ولی فقیه در استان 

مراسم مهمانی کیلومتری غدیر؛ ساعت ۱۶ الی ۲۲، از میدان قدس تا بوستان شهدای گمنام واقع در خیابان پاسداران 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

نظر شما