شناسهٔ خبر: 67351018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تضمین سلامت انتخابات با نظارت جدی ناظران مردمی

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در یزد: ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر با تجربه برای تامین سلامت انتخابات ریاست جمهوری بر اساس مقررات بر فرآیند رای گیری در هشتم تیرماه، ماموریت خود را با دقت و امانت انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -

تضمین سلامت انتخابات با نظارت جدی ناظران مردمی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در هر شعبه ۳ تا ۵ ناظر می‌توانند حضورداشته باشند، افزود: ۲ هزارو ۵۰۰ ناظر شورای نگهبان در امر برگزاری انتخابات هشتم تیرماه مشارکت می‌کنند. وی ادامه داد: ناظران شورای نگهبان از قبل گزینش، چینش و آموزش داده می‌شوند و باید مهر نظارت و یک سری فرم داشته باشند و یک ساعت قبل از رای گیری همراه عوامل اجرایی پای صندوق‌ها حضور یابند. وی ادامه داد: کار ناظران تا پایان شمارش آرائ و تحویل صورتجلسه وسایر ملزومات به فرمانداری‌ها ادامه می‌یابد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در یزد با اشاره به اینکه در روز ۸ تیرماه، ۸۷۰ شعبه اخذ رای در استان یزد داریم، افزود: در هر شعبه‌ای یک نفر از نمایندگان نامزد‌ها می‌تواند حضور یابد.حجت الاسلام محمدی افزود: البته نمایندگان نامزد‌ها می‌توانند حضور هم نداشته باشند و این امر در برگزاری انتخابات خللی وارد نمی‌کند. وی ادامه داد: البته نمایندگانی که می‌خواهند در شعبه‌ها حضور داشته باشند باید، از قبل به فرمانداری‌ها معرفی و تایید شوند و در صورت تایید کارت معرفی داشته باشند و بدون کارت نباید نماینده نامزدی در شعبه حاضر شود.

نظر شما