شناسهٔ خبر: 67350934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

آخرین تمرین جوانان دختر با حضور رئیس فدراسیون والیبال/ تقوی، محمدیان و بلوری‌زاده چه گفتند؟تقوی: جایی برای افسوس خوردن نگذارید

صاحب‌خبر -

آخرین تمرین تیم ملی والیبال زیر 20 سال دختر ایران با حضور رئیس فدراسیون والیبال، برخی مسوولان و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال دختر آسیا از تاریخ 11 تا 19 تیر در شهر ژیانگمن کشور چین برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 20 سال دختر ایران در آخرین جلسه تمرین خود پیش از اعزام به این مسابقات صبح امروز(دوشنبه چهارم تیر) پذیرای سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مهدی اسلامی خزانه دار و فریبا محمدیان نائب رئیس بانوان و اهالی رسانه بود.

پس از تمرین 6 به 6 دختران و ارائه برخی نکات از سوی پدیده بلوری‌زاده در خصوص جای‌گیری مناسب در زمین به هنگام توپ‌گیری، سید میلاد تقوی با تشکر از کادر فنی و بازیکنان گفت: به ایستگاه آخر رسیدیم و قرار است نتیجه زحمات چند ماه گذشته‌تان را ببینید. کنار خانواده و دوستان نبودید چون هدف بزرگتری داشتید و حال به فصل برداشت رسیده‌اید. امیدوارم بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم. جایی برای افسوس خوردن برای خود نگذارید.

وی با تاکید بر این که والیبال روزهای سختی را طی می کند، عنوان کرد: تیم ملی که ویترین والیبال کشور است نتیجه مورد دلخواه ما و هواداران را کسب نکرد. نمی توان فرد خاصی را مقصر دانست اما هرکس باید به نوبه خود در برطرف کردن نقاط ضعف تلاش کند. حتما نقاط ضعفی داشتیم. آدم برآیندگرایی هستم و فرآیند را در ادامه بررسی می‌کنم. غرور بی جا نداشته باشیم وقتی نتیجه نگرفتیم حتما یک جای کار ایراد داشته است. جلساتی خواهیم گذاشت و ایرادات را برطرف خواهیم کرد. با تمام سختی‌هایی که در دو سه هفته گذشته پشت سر گذاشتیم باید بگویم مردم والیبال را دوست دارند و این که ناراحت می‌شوند و حتی حرف‌هایشان گاهی شاید منطقی هم نباشد همه به دلیل احساسی است که به والیبال دارند.

تقوی با اشاره به این که بهتر بودن مهم ترین نکته است و نتیجه اهمیتی ندارد، افزود: به خودباوری برسید. تیم ملی در حالی آمریکا را برد که به ترکیه باخته بود و این نشان می‌دهد همه چیز در ذهن است. هر تمرینی برای جسم نیاز بوده انجام دادید و حال نوبت خودباوری است. تمرین امروز شما را دیدم و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود. این تفاوت را نیاز داریم و ان شاءالله با غرور می‌روید و هدیه خوبی را برای دختران ایران به ارمغان می‌آورید. تمام کسانی که شما را دوست دارند با افتخار درباره تان صحبت خواهند کرد. شما سرمایه این مملکت هستید و اگر به کسی مدیون هستید اول خانواده تان هستند و وظیفه ما خدمت به شمایی است که سرباز این مملکت هستید.

فریبا محمدیان هم در ادامه این دیدار اظهار کرد: حضور رئیس فدراسیون والیبال باعث دلگرمی تیم است و به نوبه خود و کادر فنی از شما قدردانی می کنم. دختران شرایط مختلف اردو را پذیرفتند هر چند که تلاش کردیم تمام امکانات لازم را فراهم کنیم اما به هرحال همچون خانواده ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد. تمام تلاش خود را کردیم که آن چه تیم‌های ملی نیاز دارند برآورده شود. این تیم جوانان پرانگیزه است و با این ذهنیت که نقش‌آفرینی برجسته‌تری داشته باشد به مسابقات قهرمانی آسیا می‎‌رود. امیدوارم که همین طور باشد.

پدیده بلوری زاده سرمربی تیم ملی جوانان دختر ایران هم ضمن تشکر از رئیس فدراسیون و محمدیان گفت: هرچه دختران نیاز داشتند فراهم کردید و تشکر ویژه و احساس غرور دارم از این که جسارت به خرج داده و امکان حضور در مسابقات چلنج کاپ را برای تیم ما فراهم کردید و توجه ویژه به رده‌های سنی را کاهش ندادید. ضمن تبریک به ارتقای مقام تیم ملی زیر 18 سال دختر ایران، امیدوارم تیم ما هم بتواند جوابگوی زحمات شما باشد.

در پایان درسا فلاح هم به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی جوانان دختر ایران از زحمات کادر فنی و رئیس فدراسیون تشکر کرد.

نظر شما