شناسهٔ خبر: 67350765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرانی‌های به ارث رسیده از دولت قبل در دولت سیزدهم کنترل شد

استاندار همدان با بیان اینکه با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکون و عقب‌گرد نبریم گفت: با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکون و عقب‌گرد نبریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با نوجوانان رأی‌اولی با عنوان "شکوه خدمت در مسیر دانایی" که در مجتمع شهید آیت‌الله مدنی کانون پرورش فکری همدان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت، اظهار داشت: در ابتدا یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم خاصه رئیس جمهور شهید که پنجشنبه این هفته چهلم شهدای خدمت است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، بیان کرد: هشتم تیرماه روزی سرنوشت‌ساز است که مردم ما پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را خود تعیین می‌کنند، اکنون در نقطه عطف تاریخ کشور قرار داریم و باید مراقب باشیم مسیر را به درستی تعیین کنیم، مسیری که رشد و سلامت کشور را تضمین کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نباید با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکون و عقب‌گرد ببریم، عنوان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی تلاش کردند رشد بی‌وقفه تورم و گرانی‌ها که میراث دولت قبل بود کنترل شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه شاید سوال کنید که چرا باز در این دولت افزایش قیمت داشتیم؟ پاسخ داد: در دولت قبل اوراق قرضه چاپ شد و 640 هزار میلیاد تومان بدهی داشت که دولت سیزدهم اصل و سود آن را پرداخت کرد و همه جوره پای کار آمد و در جهت رشد و آبادانی کشور گام برداشت.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم به سفرهای استانی توجه داشت و در هر سفر برای هر استان مبالغ خوبی را تصویب می‌کردند که متوسط برای 5 تا 10 سال بود، همچنین از مصوبات استان همدان از محل ریاست جمهوری 55 درصد محقق شده است.

استاندار همدان گفت: مردم باید آگاهانه پای صندوق رای حضور یابند و بدون احساسات و بر مبنای عقلانیت و تصمیم درست رئیس جمهور خود را انتخاب کنند که ادامه‌ دهنده راه شهید رئیسی باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه عده‌ای که خوب کار می‌کنند فرصتی برای تبلیغ و ترویج کار خود را ندارند، عنوان کرد: اگر بخواهیم مسیر نورانی و خدمت رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کند باید انتخابی همراه با بصیرت داشته باشیم و نباید دلخوش به سخنان شیرینی که مبنایی برای عمل ندارند باشیم، تجربه به ما ثابت کرده عده‌ای فقط با واژه‌ها بازی می‌کنند، اما عملکرد خوبی ندارند.

وی خطاب به نوجوانان حاضر گفت: امروز به همت کانون پرورش فکری جشن رای اولی‌ها را در این مجتمع داریم که شما نوجوانان باید بدانید با رأی خود در سرنوشت جامعه سهیم بوده و آینده کشور را رقم ‌می‌زنید و بدانید رأی یک حقوق اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظر شما