شناسهٔ خبر: 67350701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همه است

فرمانده سپاه تیران و کرون گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات بر عهده گروه و نهاد خاصی قرار نمی‌گیرد و همه نسبت به آن نقش دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، اسدالله انواری ظهر امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در آئین افتتاحیه طرح اوقات فراغت دانش آموزی، آموزش و پرورش تیران و کرون در محل سالن این اداره، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشورمان حائز اهمیت بوده و یک حق مسلم برای ملت ایران است.

وی افزود: شناخت این حق باعث افزایش مشارکت شده و افراد نسبت به حق خود در تعیین سرنوشت مملکت وارد صحنه شده و در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه تیران و کرون با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی برای انجام وظیفه خود در سرنوشت کشور و ادای دین نسبت به نظام و شهدا ضروری است، تصریح‌کرد: دعوت به حضور و شور انتخاباتی نیز بر عهده همه قرار دارد.

انواری ادامه داد: علاوه بر اینکه افراد پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند دعوت دیگران برای مشارکت در عرصه سیاسی نیز مهم بوده و نباید این نقش بر عهده دیگران و یا دستگاه اداری خاصی قرار گیرد.

وی با اشاره به بزرگداشت عید غدیرخم، عنوان کرد: این عید حکایت واقعه‌ای برای سعادتمندی بشر است که با نعمت ولایت به پیشرفت و تعالی می‌رسیم.

فرمانده سپاه تیران و کرون اضافه کرد: دشمن ولایت را هدف قرار داده از این رو باید نسبت به تبلیغ پیام غدیر و ولایتمداری کار کنیم.

انواری با اشاره به موضوع اوقات فراغت و اهمیت برنامه‌ریزی برای آن، گفت: پیش‌بینی برنامه‌های جذاب برای نسل جدید و غنی‌سازی فراغت تابستان مورد توجه است، اما باید برای آن کار کیفی صورت گیرد.

وی غفلت از این موضوع را موجب افزایش ناهنجاری‌ها و سرگردانی افراد دانست و گفت: بی توجهی متولیان اوقات فراغت منجر به نارضایتی در میان مردم به ویژه نوجوانان و جوانان خواهد شد.

فرمانده سپاه تیران و کرون بر ضرورت تعامل و همکاری مشترک بین دستگاه‌های اداری متولی اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: حرکت بدون برنامه و هدف مشخص سرمایه و زمان را از بین می‌برد.

نظر شما