شناسهٔ خبر: 67350624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

راهنمای خرید بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان چقدر است؟

شرکت هواپیمایی ماهان ایر با سابقه درخشان خود یکی از بهترین پروازها را در مسیر مشهد تهران انجام می دهد برای آشنایی با قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان و عوامل موثر بر آن با ما همراه شوید.

صاحب‌خبر -

عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان

قیمت بلیط هواپیما در مرحله اول اغلب مورد بررسی بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. باید توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان تاثیر گذار است که در ادامه شما را با چند مورد آشنا می‌کنیم:

نوع بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ماهان ایر به دو صورت چارتری و سیستمی به فروش می‌رسد. شما در زمان خرید بلیط از سایت‌های معتبری همچون قاصدک 24 در قسمت فیلترینگ می‌توانید نوع بلیط خود را تعیین کنید و به مقایسه قیمت‌ها بپردازید. قیمت بلیط سیستمی و چارتری با هم متفاوت است.

کلاس‌های پروازی

همانطور که می‌دانید کلاس پروازی در تعیین قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارد. ایرلاین ماهان دارای سه نوع کلاس پروازی مختلف است. هر کدام از این کلاس‌های پروازی با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت متفاوتی دارند.

مبدا و مقصد

مبدا و مقصد سفر در تعیین قیمت بلیط هواپیما تأثیر بسیاری دارد.

بازه زمانی پرواز

زمان سفر شما تاثیر خاصی بر قیمت بلیط هواپیما ماهان ایر دارد به طور کلی سفرهایی که در بازه زمانی صبح تا عصر انجام می‌شود قیمت بیشتری نسبت به پروازهای نیمه شب دارند.

زمان سفر

معمولا شهر تهران دارای آب و هوای مناسبی بوده و در تمام فصل‌ها مناسب سفر است. ولی اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید باید بگویم بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران فصل بهار و اوایل پاییز است.

موارد گفته شده از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما هستند. قابل توجه است قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران با هتل قیمت متفاوت‌تری خواهد داشت. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد تهران را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت قاصدک۲۴ مراجعه کنید.

میزان حمل بار مجاز در مشهد به تهران با ماهان ایر

قابل توجه است که شما مجاز نیستید هر مقدار باری را که تمایل دارید همراه خود داخل هواپیما ببرید. هر شرکت هواپیمایی قوانین خاصی برای حمل بار در نظر گرفته است. حتما قبل از پرواز از قوانین حمل بار ایرلاین مد نظر خود مطلع شوید. بار مجاز هر مسافر برای پرواز با ماهان ایر، در مسیرهای داخلی حداکثر ۲۰ کیلوگرم و در مسیرهای بین‌المللی ۳۰ کیلوگرم است. برای بار دستی، ۵ کیلوگرم است. اگر میزان بار شما بیشتر از مقدار تعیین شده باشد مشمول هزینه اضافه بار خواهد شد.

حمل حیوانات خانگی با ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه در پرواز ماهان مجاز است.

حمل بار مجاز در مشهد به تهران با ماهان ایر

انواع بلیط هواپیمایی ماهان ایر

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم نوع بلیط تاثیر بسزایی در قیمت بلیط هواپیمای مشهد تهران خواهد داشت که در ادامه شما را به طور مختصر با آن‌ها آشنا می‌کنیم:

  • بلیط سیستمی ماهان ایر

اگر بنا به شرایط زندگی خود مدام در حال سفر هستید تهیه بلیط سیستمی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شما می‌توانید چند روز قبل از سفر بلیط خود را تهیه کرده و اگر به هر دلیلی مجبور به کنسل کردن آن شدید جریمه ناچیزی پرداخت کنید.

  • بلیط چارتر ماهان ایر

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید پرواز ارزانی با ایرلاین ماهان داشته باشید تهیه بلیط چارتر هواپیمایی ماهان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شما می‌توانید از سایت قاصدک ۲۴ بلیط چارتر ماهان را از مشهد به تهران تهیه کنید. قابل توجه است که قبل از تهیه بلیط چارتر حتما قوانین کنسلی این شرکت هواپیمایی را مطالعه کنید.

  • بلیط لحظه آخری ماهان ایر

بلیط‌های لحظه آخری به بلیط‌هایی گفته می‌شود که معمولا تا نزدیک زمان پرواز به فروش نمی‌رسد. بلیط‌های لحظه آخری ماهان‌ایر در زمان نزدیک سفر با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌رسد. اگر آمادگی سفر غیرمنتظره را دارید این ترفند برای پرداخت هزینه کمتر بسیار مناسب است.

بلیط لحظه آخری ماهان ایر مشهد تهران

پذیرایی در پروازهای ماهان مشهد تهران

شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر با توجه به پذیرایی مناسبی که دارد توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. این شرکت هواپیمایی در منوی غذایی خود اکثر ذائقه‌ها را در نظر گرفته است و با طبخ غذای ایرانی مسافرین را با طعم‌های جدیدی آشنا می‌کند. اگر باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید حتما ۳۶ ساعت قبل از پرواز این موضوع را اطلاع دهید، تا غذایی متناسب با رژیم شما در اختیارتان قرار گیرد.

پذیرایی در پروازهای ماهان مشهد تهران

فاصله زمانی پرواز ماهان مشهد تهران

قابل توجه است که مسافت زمانی مقصد به مبدا نقش بسیاری در انتخاب کلاس پروازی خواهد داشت. برای مثال فاصله دو شهر مشهد از تهران به صورت هوایی چیزی حدود ۷۴۰ کیلومتر است. معمولا کلاس‌های پروازی اکونومی قیمت مناسب‌تری دارند. شما به صورت هوایی در مدت زمان یک ساعت و نیم می‌توانید فاصله مشهد تا تهران را طی کنید البته ناگفته نماند زمان اعلام شده در شرایط جوی مساعد است.

بلیط ارزان بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان

شاید تصور کنید بلیط هواپیمای ماهان ایر زیاد باشد ولی باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است. کافی است شما دقت کنید تا بتوانید بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان را با قیمت کمتری تهیه کنید. برای مثال در زمان تعطیلات و مناسبت‌ها بلیط خریداری نکنید. شما با مراجعه به سایت قاصدک 24 و با استفاده از تقویم قیمتی آن می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان را تهیه کنید.

نظر شما