شناسهٔ خبر: 67350387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه های انتخاباتی در قاب شبکه دنا

امروز صحبت های ۲ نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از شبکه دنا پخش می شود.

صاحب‌خبر -

برنامه های انتخاباتی در قاب شبکه دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیمای شبکه دنا گفت: برنامه های مختلفی شامل مستند، تریبون آزاد، گفت و گو و دیگر برنامه ها در شبکه دنا تهیه شده و این برنامه‌ها برای آگاه سازی و تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت آگاهانه تدارک شده است.

محمد احمدی افزود: مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات از اهداف برنامه‌های صدا وسیما است.

وی ادامه داد: برنامه ترکیبی همراه شو، من ایرانی ام، تا پای جان، صدای جمهور، گفت و گو، تریبون آزاد، مستند خدمات دولت سیزدهم در راستای مشارکت مردم در انتخابات در حال پخش هستند.

معاون سیمای شبکه دنا تصریح کرد: صحبت های ۲ کاندید، روزانه از شبکه دنا در ساعت ۱۶ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ پخش می شود.

احمدی تاکید کرد: همچنین تریبون آزاد انتخاباتی با حضور محمد رضا حسینی بای خبرنگار شناخته شده صدا و سیما روز یکشنبه ۲۰ خرداد در یاسوج برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ خرداد در میدان هفت تیر شهر یاسوج و همچنین تریبون آزاد انتخاباتی ویژه دانشجویان با حضور حضور حسینی بای در ساعت ۱۰:۱۵ در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شد و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشتم تیر سال‌جاری انتخابات برگزار خواهد شد.

نظر شما