شناسهٔ خبر: 67350288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امحای ۱۶ تُن مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت با حضور در مراسم امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران، گفت: نه سر سوزنی از جدیت پلیس کاسته می‌شود و نه این که کار پلیس در برخورد با موادمخدر، تعطیلی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم امحای ۱۶ تن انواع مواد مخدر­در کهریزک تهران گفت: رویارویی و مبارزه با سوداگران مرگ شب و روز نمی‌شناسد و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای کاری سخت و دشوار است، اما به دلیل آموزش‌های مناسب و حرفه‌ای و به کارگیری نیرو‌های متخصص در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر داشتیم.

­این مقام انتظامی افزود: سال گذشته را با کشف ۲۵ تن موادمخدر پشت سر گذاشته ایم و امروز مردم در محلات جنوبی شهر شاهد پاکسازی نسبی از وجود معتادان متجاهر هستند.

­فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: سال گذشته بیش از ۸۵ هزار نفر معتاد و قاچاقچی دستگیر کردیم و امروز قاطعانه اعلام می‌کنیم در ۲ شیفت شب و روز کل تهران را بسیج می‌کنیم تا بیش از ۲۰۰ نفر معتاد در معابر شهر تهران پیدا نشود.

­سردار محمدیان با تقدیر از زحمات رئیس جمهور شهید در زمینه برخورد با اعتیاد و قاچاق موادمخدر که باعث همراهی سایر دستگاه‌های دولتی برای مقابله با اعتیاد شد، افزود: گام بعدی راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد بود، ایده اصلی این بود این مراکز تبدیل به کارگاه‌های آموزشی و تولیدی شود که در مرکز سپاه حضرت رسول (ص) و مرکز سروش پلیس آن را عملی کرده و مددجویانی دارد که حاضر به ترک مرکز نیستند و جا دارد برای تکمیل این طرح سازمان‌های دیگر هم وارد شوند و این مددجویانی که پاک شدند و شغلی یاد گرفتند تحت پوشش قرار دهند.

­وی گفت: در سال جدید اقدامات شبانه روزی پلیس ادامه دارد، کشف بیش از ۵ تن موادمخدر در ۸۰ روز ابتدایی سال نشان می‌دهد پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری بیش از ۸ هزار نفر و جمع آوری کسانی که مشکوک به اعتیاد بودند، عملکرد قابل دفاعی است.

­سردار محمدیان به قاچاقچیان هشدار داد: ماموریت پلیس نه تنها تعطیلی بردار نیست بلکه سر سوزنی از جدیت پلیس کم نخواهد شد و هشدار می‌هیم به دامن اجتماع برگردند و دست از جرم‌های خود بردارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما