شناسهٔ خبر: 67350233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد گیلان

استاندار گیلان در دیدار با اعضای سمن‌ها گفت: توجه به سازمان‌های مردم نهاد و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها برای توسعه استان ضروری است.

صاحب‌خبر -

نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست ۲ ساعته با مسئولان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان در قالب شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان، در پاسخ موضوع طرح شده از سوی مسئولان این تشکل‌ها، گفت: طرح‌های پیشنهادی باید پس از کارشناسی، در چارچوب قانون مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید و تاکید وی برای رفع مشکلات مردم، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌های تشکل‌های مردمی که اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه دارند همکاری کنند. نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد گیلان

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد، کم هزینه‌ترین و بهترین راه برای سرعت بخشیدن به اجرای امور در استان است، گفت: جلسات سمن‌ها باید به صورت تخصصی و با دعوت از تشکل‌های مربوط به هر حوزه برگزار شود.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت گروه‌های حمایت از کودکانِ دارای بیماری‌های صعب العلاج گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان برای تامین داروی این کودکان اقدامات لازم را انجام دهد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: امید بخشی ، اعتماد سازی بین مردم مردم و کاهش فقر باید از الویت‌های مسئولان استان باشد.

نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد گیلانوی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضروری است، گفت: تشکّل‌های مردم نهاد به عنوان بازوان دولت، برای آگاهی دادن به مردم در خصوص اهمیت آرای آن‌ها برای آینده ایران اسلامی تلاش کنند.

در این نشست همچنین جمعی از مسئولان و فعالان سازمان‌های مردم نهاد گیلان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

۴۴۸ تشکل مردم نهاد در گیلان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت، گردشگری و توسعه زیربنایی فعالیت می‌کنند.

نظر شما