شناسهٔ خبر: 67350134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات باعث افزایش اقتدار کشور می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گفت: حضور پرشور مردم در کنار انتخابی اصلاح و آگاهانه در این رویداد مهم ملی، زمینه افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سردار بهمن ریحانی در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات همواره یکی از مهمترین رویدادهای ملی کشورمان به شمار می‌رود که طی آن مسئولان عالی کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: در این میان انتخابات ریاست جمهوری همواره از حساسیت بیشتری برخوردار بوده، چرا که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور قرار است زمام امور را به دست گرفته و برنامه‌ها و اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را اجرایی و عملیاتی کند.

ریحانی با اشاره به حساسیت و اهمیت فوق‌العاده انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه قطعا زمینه‌های افزایش اقتدار سیاسی کشورمان را در مجامع جهانی و بین‌المللی فراهم خواهد کرد.

وی به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره و اظهار کرد: در طول 45 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد کار آنها همین بوده است، اما هر بار مردم با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند.

ریحانی در ادامه به حضور موثر پلیس در عرصه‌های مختلف به خصوص رویدادهای مهمی مثل انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر شاهد بوده‌ایم انتخابات و یا دیگر رویدادهای ملی در کمال امنیت و آرامش برگزار شده، بخش اعظمی از آن به خاطر حضور امنیت آفرین ماموران جان بر کف انتظامی بوده است.

 ریحانی با بیان اینکه ان‌شاالله در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بازهم شاهد حماسه‌آفرینی نیروهای پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی برای صیانت از آراء مردم خواهیم بود، گفت: بی‌تردید پلیس را می‌توان سد محکمی در برابر ناملایماتی‌ها و تهدیداتی دانست که از سوی دشمنان به نظام و مردم تحمیل می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما