شناسهٔ خبر: 67350057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد جاده‌ها در تعطیلات عیدغدیر و پایان هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات عید غدیر و پایان هفته را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای  محدودیت های ترافیکی در جاده‌های کشور برای تعطیلات عیدسعید غدیر خم و آخر هفته گفت:‌ بر اساس تهمیدات اتخاذ شده از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه، نهم تیرماه تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان- مشهد و باالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج- چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس نیز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک در این محور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب پیش‌بینی شده و بر این اساس از ساعت ۱۱ از مرزن آباد به‌سمت تهران انسداد بصورت کامل در مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود. همچنین در ادامه و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس تردد به شکل یکطرفه انجام خواهد شد. از ساعت ۲۴ نیز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.  

شیرانی درباره اعمال محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال نیز گفت:‌محدودیت قطعی در روز جمعه هشتم تیرماه اجرا خواهد شد. بر این اساس از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. در ادامه از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اجرا خواهد شد. از ساعت ۱۵  از مرزن آباد به‌سمت تهران نیز مسیر جاده چالوس یکطرفه خواهد شد. از ساعت ۲۴ نیز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.

به گفته وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت هفت از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های تردد در محور هراز نیز گفت:‌در این محور تردد انواع تریلر همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت  به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح امروز  تا ساعت دو بامداد روز چهارشنبه ششم تیر و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد:‌ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از امروز تا روز شنبه ۹ تیرماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

انتهای پیام

نظر شما