شناسهٔ خبر: 67349962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵ درصد خاموشی‌های برق استان کرمانشاه کاهش یافته است

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کاهش ۱۵ درصدی خاموشی‌های استان کرمانشاه طی ۲ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و آن را حاصل تلاش تمام بخش‌های این شرکت در نگهداری، بهره‌برداری، تعمیرات و کنترل شبکه زیر بار به صورت ۲۴ ساعته در استان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ همایون رحیمی این موفقیت را حاصل برنامه ریزی در خصوص انجام تعمیرات هدفمند شبکه و استفاده از ابزارهای نوین جهت کنترل شبکه، شرکت توزیع نیروی برق استان در مصرف برق اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این کاهش خاموشی های استان در ۲ ماهه اول سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته بوده است گفت:همچنین در این راستا شاخص انرژی توزیع نشده ۳۷ درصد کاهش یافته است.

نخستین قرعه کشی پویش " با انرژی" در روز عید غدیرخم برگزار می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز از برگزاری نخستین قرعه کشی این پویش همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد و گفت: مشترکانی که ۱۵ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، مشمول شرکت در قرعه کشی پویش " با انرژی" می شوند.

محمد مرادی جوایز نخستین مرحله قرعه کشی پویش با انرژی را شامل ١٥ دستگاه خودرو، ١٥٠ کمک هزینه خرید ١٠٠ میلیون تومانی، هزار و ۵۰۰ کمک هزینه خرید ١٠ میلیون تومانی و ١٥ هزار کمک هزینه خرید یک میلیون تومانی و ١.٥ میلیون جایزه اپراتوری مانند کمک هزینه خرید لوازم برقی و لوازم دیجیتال و بسته‌های اینترنت اعلام کرد.

وی گفت: همه مشترکان برق می‌توانند با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا با تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ در پویش با انرژی دسترسی و شرکت کنند.

مرادی اظهار کرد: حتی مشترکانی که کنتور برق به نامشان نیست هم می توانند در این پویش شرکت کنند و برنده جوایز مدیریت مصرف شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد: در پویش با انرژی تمام راهکارهای مدیریت مصرف برای تک تک لوازم برقی خانگی توضیح داده شده به طوری که هموطنان می توانند بدون هزینه و یا با کمترین هزینه برای صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند.

مرادی همچنین بیان کرد: این قرعه‌کشی به صورت کشوری انجام می‌شود، اما در ادامه قرعه‌کشی به صورت استانی خواهد بود و در قرعه کشی استانی، سهم هر استان از جوایز بزرگ بیشتر خواهد شد، به طوری که مردم هر استان که صرفه جویی بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از جوایز بزرگ خواهند برد.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

نظر شما