شناسهٔ خبر: 67349539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دیدار با 10 خانواده سادات در بردسکن

به همت ستاد غدیر شهرستان بردسکن و در ایام دهه امامت و ولایت 10 خانواده از سادات شهرستان بردسکن مورد تکریم قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیرخم امام جمعه، فرمانده سپاه، دبیر ستاد غدیر، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد بردسکن در قالب دو اکیپ با حضور در منزل ۱۰ نفر از سادات این ایام را تبریک گفتند و به هر یک از سادات هدایایی به رسم تبرک اهدا شد.

امام جمعه بردسکن ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید غدیرخم از برنامه‌ریزی بسیار خوب دبیر ستاد غدیر شهرستان در این دهه تقدیر کرد و افزود: غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل و تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) است.

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه سادات از نسل رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند، آن‌ها را پرچم‌داران این مهم دانست.

وی از سادات خواست با توجه به اینکه  پرچم‌داران اهل بیت(ع) هستند حضور و وجود خودشان را در جامعه پررنگ کنند؛ چرا که حضور آنان باعث عصبانی دشمنان و موجب خوشحالی و امیدواری دوستان اهل بیت(ع) می شود.

امینی بر حفظ و شان و جایگاه سادات در جامعه تاکید کرد و خواستار مطالعه و حفظ خطبه غدیر شد.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه غدیر خم شناسنامه و سند هویت شیعیان است، گفت: سادات به عنوان فرزندان اهل بیت(ع) هستند و باید سیادت خود را در باطن حفظ کنند تا مورد ارادت و محبت مردم قرار بگیرند.

 وی خیر و برکت بخشی از جامعه را به وجود سادات جلیل‌القدر دانست و از سادات خواست سیره و تفکر اهل بیت(ع) را در زندگی خود نهادینه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما