شناسهٔ خبر: 67349503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی

هنرمندان دغدغه مند و متعهدانه پای کار انتخابات

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: این روزها اقشار مختلف از هر زمان دیگری برای برگزاری انتخابات پر شور در میدان هستند از این رو هر کدام از هنرمندان نیز به سهم خود در میدان حضور موثری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی امیری مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی در نشست با رئیس حوزه هنری استان گفت: بسیج برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور از هیچ کوششی دریغ نمی کند لذا در این راستا بسیج هنرمندان با برنامه های متعدد در کارزار این رویداد مهم کشوری نقش محوری خواهد داشت.

وی افزود: شهادت آیت الله رئیسی ضایعه بزرگی برای کشور بود اما این رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نشان داد در هر بزنگاهی می تواند از هر بحران و اتفاقی کشور را به سلامت عبور داد.

امیری بیان کرد: تقویت جایگاه مردم در ساختار نظام مردم سالار دینی  با برگزاری انتخابات محقق می شود لذا همه برای برپایی این مسابقه بزرگ و با اهمییت باید تلاش کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: بسیج هنرمندان با استفاده از ظرفیت غنی و اثر بخش هنرمندان بسیجی در بخش های مختلف در مدیان بزرگ حماسه مردم حضور خواهد داشت این روزها هنرمندان با تولید آثار فاخر و ارزشمند در تلاش هستند سهم خود را در این حماسه تاریخی ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل سازنده با مجموعه های مختلف به ویژه حوزه هنری شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

انتهای پیام/ع.م

نظر شما