شناسهٔ خبر: 67349366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حزب‌الله:

لبنان میدان جبران شکست‌های اسرائیل نیست

عضو شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی لبنان گفت که این کشور جایی برای جبران شکست‌های اسرائیل نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

 النشره گزارش داد، شیخ «نبیل قاووق» در سخنانی اعلام کرد: کثرت تهدید‌های متوالی اسرائیل نشانه عجز و ضعف است نه قدرت. تهدید و ارعاب در واقعیت شکست دشمن تغییری ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: تهدیدات اسرائیل نتایج معکوس به همراه دارد، زیرا ترس و وحشت شهرک نشینان در شمال و دیگر مناطق اراضی اشغالی را به همراه داشته است. این تهدید‌ها اطمینان برای صهیونیست‌ها به همراه ندارد، بلکه آنها را در دریای ترس غرق می‌کند. سران دشمن تهدید می‌کنند، در حالی که از شدت ترس به خود می‌لرزند و زمین زیر پای آنها شعله ور می‌شود.

قاووق تاکید کرد: لبنان قوی است و امنیت خود را از احدی طلب نمی‌کند. آنچه لبنان را مصون می‌دارد، قدرت و معادلات و غافلگیری‌های مقاومت است. موشک‌ها و پهپاد‌های مقاومت توان رسیدن به اهداف خود را در هر جا که بخواهد داراست. لبنان مکانی برای جبران شکست‌های اسرائیل نخواهد بود، بلکه عرصه شکست دشمن صهیونیست و محلی برای پیروزی و بازدارندگی در برابر آن خواهد ماند.

وی به جبهه‌های کمک کننده از لبنان و عراق و یمن اشاره کرد و آن را عامل تثبیت معادلات جدیدی دانست که چهره منطقه را تغییر داده و موضع غزه را از حیث سیاسی و میدانی تقویت کرده است.

به گفته عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، جبهه پشتیبانی لبنان، موضع مذاکره کنندگان و موضع نظامی میدانی مقاومت در غزه را تقویت کرده است.

قاووق تصریح کرد: دشمن همه قطعنامه‌های بین المللی را نادیده گرفته، اما نمی‌تواند پهپاد‌ها و موشک ها، توان و غافلگیری‌های مقاومت و جبهه‌های آن در منطقه را نادیده بگیرد و همین موضوع سبب شده که هزاران محاسبه قبل از حمله به لبنان داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب الله در ادامه با اشاره به شراکت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه، بیان کرد: آمریکا باوجود ادعایش، شریک طولانی شدن جنگ در غزه است و همسویی کاملی با حمله و دشمن صهیونیست دارد.

وی ادامه داد: آمریکا به شکل مستقیم برای حمله به یمن همسویی کاملی با رژیم صهیونیستی دارد. اگر حمایت نظامی و سیاسی آمریکا نبود، جنگ اسرائیل علیه لبنان و نوار غزه تداوم نمی‌یافت.

نظر شما