شناسهٔ خبر: 67349197 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعلایی: دولت سیزدهم یک دولت شاخص و در ترازهای نظام اسلامی بود

استاندار قزوین گفت: دوره مدیریتی آیت الله شهید رئیسی با دوری از درگیری، تنش و مجادله های سیاسی و جناحی یک دولت شاخص و در تراز اسلامی بود. استاندار قزوین گفت: دوره مدیریتی آیت الله شهید رئیسی با دوری از درگیری، تنش و مجادله های سیاسی و جناحی یک دولت شاخص و در تراز اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ششمین نشست انتظامی استان با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ،فرماندهان نیروی انتظامی استان، ملکی پور فرماندار قزوین در مقر نیروی انتظامی برگزار شد.

این نشست با توجه به فرارسیدن انتخابات و در راستای افزایش مشارکت و حضور مردم در انتخابات روز ۸ تیر برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این نشست اظهارداشت: غدیر خم یک واقعه تاریخ ساز و اثرگذار در آینده بشیریت و منشا بسیاری از مظلومیت ها در طول تاریخ بوده و مظلومیت ها با حضور منجی مصلح مرتفع خواهد شد لذا همه باید تلاش کنیم در این مسیر نقش آفرین باشیم.

اعلایی: دولت سیزدهم یک دولت شاخص و با ترازهای نظام اسلامی بود

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری به شکل غیر مترقبه و توام با ناراحتی و ناگواری برگزار می شود، افزود: اینکه ملت ایران انتخابات ریاست جمهوری را در شرایط فقدان منتخب محبوب خود برگزار کند یک واقعه تاسف بار است و این اتفاق خسارت بزرگی برای کشور بود.

اعلایی تصریح کرد: لازم است در این شرایط حساس، اتفاقات فوق العاده ای رقم بخورد و شرایط به گونه ای شود که فعل، اقدام و حضور آگاهانه ما ماندگار باشد و باید تلاش شود تداوم مسیر متعالی ریاست جمهوری اجرایی شود و کشور مبتنی بر آرمان ها در آینده و توجه به عبرت های گذشته دنبال شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: آیت الله رئیسی در دوره مدیریتی خود به اذعان شاخص ها و آمارها و به بیان داهیانه رهبر و نگاه بصیرانه ملت ایران اتفاقات قابل توجهی را رقم زدند و دوره ریاست جمهوری ایشان به یک دولت تراز و شاخص تبدیل شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: آمارها و ارقام دولت در سه سال حاکی از اقداماتی است که نسبت به بازه زمانی بروز و ظهور مشخصی دارد، البته این اقدامات در حالی رقم خورده که دولت یکسال درگیر کرونا و مدتی هم درگیر اغتشاشات بوده و همین موضوعات هم توان دولت را تا حدودی گرفته است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم براساس آمارها و اطلاعات ناظرین رسمی بین المللی یادآورشد: دولت سیزدهم در حالی استقرار پیدا کرد که تورم به شکل فزاینده و آزاردهنده ای افزایش یافته و منجر به آسیب اقتصادی کشور شده بود ولی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تدابیر دولت سیزدهم و با کنترل نقدینگی، افزایش تولید و هدفمند کردن هزینه های دولت آهنگ پیشین رشد تورم در کشور متوقف شد و آهنگ رشد گرانی سمت و سوی نزولی پیدا کرد، سیاست هایی که اگر تداوم داشته باشد به طور قطع می توان بر تورم فائق آمد.

اعلایی: دولت سیزدهم یک دولت شاخص و با ترازهای نظام اسلامی بود

اعلایی گفت: رشد اقتصادی چندین سال رشد صفر یا منفی داشت ولی در 2 سال گذشته آهنگ رشد مثبت بوده و در کنار این موضوعات دولت تلاش زیادی برای کاهش فاصله طبقاتی انجام داد و این فاصله نسبت به گذشته بهبود یافته است.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از عمده ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی است که نتیجه خدمات و اقدامات جهادی و مخلصانه شهید امیر عبداللهیان بود و در اذهان مردم و جوامع بین المللی بسیار مشهود است.

نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: تعامل با جهان پیرامون و با قدرت های متکثر بین المللی که بر هم زننده نظام تک قطبی هستند، حضور در پیمان های بین المللی و نقش آفرینی در سیاست گذاری های خارجی از جمله مهم ترین دستاوردهای دیپلماسی دولت آیت الله رئیسی بود که نتیجه آن آورده های متعدد اقتصادی می باشد و شهید رئیسی به چنان محبوبیت بین المللی رسیده بود که عزای عمومی 25 درصد جمعیت دنیا پس از شهادت ایشان نشان دهنده عظمت وجودی این شخصیت برجسته است.

اعلایی: دولت سیزدهم یک دولت شاخص و با ترازهای نظام اسلامی بود

وی تصریح کرد: کشور در دوره مدیریت آیت الله رئیسی از درگیری، تنش و مجادله های سیاسی و جناحی به دور بود و با تعامل و رفاقت و دوستی پیش می رفت، سیاستی که در تمامی ارکان دولت ساری و جاری بود و در تنازعات مختلف خط و مشی دولت، تقابل، جواب دادن، بگومگو و لجاجت نبود، موضوعی که باعث وحدت ملی و عرض ارادت ویژه مردم به آیت الله رئیسی پس از شهادت شد.

اعلایی گفت: آیت الله رئیسی ثابت کرد پافشاری بر آرمان های اسلام عزیز و انقلاب، موفقیت، همگرایی، یاس دشمنان و شادی و مودت دوستان را به همراه دارد و این خط و مشی باید ادامه یابد.

اعلایی: دولت سیزدهم یک دولت شاخص و با ترازهای نظام اسلامی بود

استاندار قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب 2 تکلیف با اولویت را بیان کردند، اضافه کرد: مشارکت و انتخاب درست دو تکلیف رهبر معظم انقلاب است و همه دلسوزان، علاقه مندان و معتمدین باید نقش تاریخی خود را در این مسیر ایفا کنند و منجر به آبروی کشور و یاس بدخواهان و دشمنان شوند.

انتهای پیام

نظر شما