شناسهٔ خبر: 67349041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

حضور حداکثری در انتخابت اقتدار ما در جوامع بین‌الملل قوی‌تر می‌کند

پریسا زنگنه منش

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که در برهه‌ای از زمان قرار داریم که جهاد تبیین و روایت گری لازم است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اقتدار ما را در جوامع بین‌الملل قوی‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

سردار مسعود فلاحی امروز (دوشنبه 4 تیر) در نشست بصیرتی اصحاب رسانه ویژه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری با موضوع جهاد تبیین ویژه انتخابات، اظهارکرد: رسانه ها می‌توانند طوفان فکری ایجاد کنند؛ رسانه هایی چون شما رسم امانت داری را رعایت می کنند اما رسانه های معاند راست و دروغ را قاطی کرده و تحویل مخاطب می دهند. اکنون نیز در برهه ای از زمان قرار داریم که جهاد تبیین و روایتگری لازم است.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: جوان ایرانی ایده دارد ولی ما را مدلی می خواهند که بگوییم موفق نمی شویم و این در حالی است که ایران در همه جهات حرف اول را می زند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به چهار راهبرد اصلی انتخابات و نقش اصلی رسانه، عنوان کرد: مشارکت و حضور حداکثری، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت چهار راهبرد انتخابات هستند. ضمن این که باید به این مهم توجه کرد که حضور حداکثری اقتدار ما در جوامع بین الملل قوی تر می کند و استراتژی حضرت آقا نیز همین است.

در ادامه نیز حجت الاسلام رستگار نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، گفت: موفقیت تیم خوزستان در جام رسانه امید را تبریک می گویم. خوزستان معمولا درخشش های خیلی خوبی داشته و سکوی اول را به دست آورده است.

او با بیان این که توانسته ایم توطئه دشمنان را پشت سر بگذاریم، ادامه داد: کشوری که صنعت نداشت به جایی رسیده است که بعد از وعده صادق به یک ابر قدرت جهانی و نوظهور و با قدرت بازدارنده تبدیل شده است که این برای دشمن خیلی سخت است. جمهوری اسلامی ایران دو عنصر اراده و قدرت را دارد که نتیحه اش اعمال قدرت است. آمریکا حتی در جنگ نرم هم موفق نشده است‌.

همچنین سجاد بهمئی رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در این نشست، اظهارکرد: در یک پدیده سیاسی مهم به نام انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم.  در همین راستا قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در استان تشکیل شده است که تولید محتوا، رصد و انتشار اخبار جزو برنامه های قرارگاه محسوب می‌شود. علاوه بر ظرفیت خوب رسانه ای در خوزستان، همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ گروه و کانال در اختیار داریم که در امر تولید محتوا در بخش مشارکت گسترده و آگاهانه بسیار اهمیت دارند.

وی در ادامه نیز با تبریک عنوان قهرمانی خوزستان در جام ملی رسانه امید، گفت: خوزستان در سه بخش اصلی و در حضور ۶۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. خوشبختانه ظرفیت عظیمی در رسانه خوزستان داریم و در روزهای باقی مانده تا انتخابات نیز همگی پای کار هستند تا ان شاءالله مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از پوستر جشنواره رسانه ای انتخابات ۱۴ نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

نظر شما