شناسهٔ خبر: 67348881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت جهادگران صنعت آب و برق خوزستان به مردم باوی

مسئول گروه جهادی فداییان رهبری صنعت آب و برق خوزستان از برگزاری اردوی جهادگران صنعت آب و برق خوزستان در شهرستان باوی و خدمت رسانی به ۴۵۰ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

خدمت جهادگران صنعت آب و برق خوزستان به مردم باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرجام خدایار با اشاره به برپایی اردوی جهادی به یاد شهدای خدمت گفت: اردوی جهادی عهد خدمت جهادگران آب و برق خوزستان در بخش‌های تعمیرات کولر، یخچال و وسایل برقی، پزشکی، فرهنگی و توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان باوی برپا شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی که در روستا‌های گسوان بخش ویس شهرستان باوی به مدت یک روز در گرمای سوزان خوزستان برگزار شد، ۴۵۰ نفر خدمات جهادی دریافت کردند.

مسئول گروه جهادی فداییان رهبری صنعت آب و برق خوزستان ادامه داد: خدمات جهادی ارایه شده در این عهد خدمت، شامل تعمیر، گازگیری و سرویس ۵۰ کولر، ۳۰ یخچال، ۳۰ ماشین لباسشویی، ۹۶ دستگاه وسایل برقی دیگر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ویزیت پزشکی رایگان برای ۶۰ نفر و توزیع داروی رایگان، پیرایش مردانه، برگزاری کارگاه قصه گویی و معرفی کتاب و توزیع بسته‌های خوراکی ویژه کودکان و هدیه لوازم به دختران صورت گرفت.

پیش از این نیز فرمانده حوزه مقاومت بسیج رامشیر از تعمیر و سرویس بیش از ۵۰ کولر برای خانواده‌های نیازمند به همت گروه جهادی شهید مدرس رامشیر خبر داده بود.

نظر شما