شناسهٔ خبر: 67348234 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

استقبال میلیونی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از استقبال یک میلیون و ۷۵۰ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، « محمد امین بابایی» اظهار کرد: در دولت آیت‌الله شهید رییسی اقدامات موثری برای ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم انجام شده است که طرح کالابرگ الکترونیکی از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: مجموعأ در خراسان رضوی یک میلیون و ۸۳۲هزار و ۴۳۵خانوار دهک‌های یک تا هفت مشمول استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی بودند که از این تعداد، یک میلیون و ۷۵۰هزار و ۱۴۲خانوار معادل ۷۹.۴درصد از خانوارهای مشمول در این طرح مشارکت کردند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی از استان‌های پیشگام کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به شمار می‌رود، ادامه داد: مجموع اعتبار صرف شده در این طرح ۲.۷۲۱همت است.

بابایی از یک‌هزار و ۸۵۰ بازدید از فروشگاه و مراکز توزیع اقلام کالابرگ الکترونیکی در سطح استان خبر داد و گفت: ۲۰هزار و ۷۰۱ترمینال فروشگاهی در این طرح فعال بود.

وی اظهار کرد: خانوارهای مشمول در طرح کالا برگ الکترونیکی طی سه مرحله اجرای طرح فجرانه، ۱۶۱تن و ۵۸۲کیلوگرم کالا خریداری کردند که این موضوع رونق کسب و کار در صنف های خوار و بار، پروتئین و لبنیات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان را باعث شد.





نظر شما