شناسهٔ خبر: 67348015 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بازتاب جذب بمب ایرانی در رسانه‌های یونانی

رسانه‌های معتبر یونانی نیز به خبر منتشره درخصوص علاقه آ.ا.ک به پیام نیازمند نوشتند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 طی روزهای اخیر شایعات زیادی درخصوص علاقه باشگاه آ.ا.ک آتن به پیام نیازمند شنیده می‌شود. این تیم یونانی با دو سنگربان خود قطع همکاری کرده و تا به امروز برای جانشینی یکی از آنها، با آلبرتو برینیولی، سنگربان فصل قبل پاناتینایکوس به توافقاتی دست یافته است.

گفته می‌شود که برای پر کردن جای سنگربان دوم، آ.ا.ک چند گزینه مدنظر قرار داده است که یکی از آنها پیام نیازمند است. پس از انتشار این خبر در رسانه‌های ایرانی، حالا معتبرترین سایت‌های خبری یونان نیز به این شایعه واکنش نشان داده و به آن پرداخته‌اند.

وب‌سایت SDNA به نقل از منابع ایرانی، نوشته است: آ.ا.ک به دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان، پیام نیازمند، علاقه‌مند است. آ.ا.ک پس از جدایی احتمالی از آتاناسیادیس و استانکوویچ، به دنبال جذب دو دروازه‌بان است. به نظر می‌رسد آلبرتو برینیولی در آستانه پیوستن به آ.ا.ک است و احتمالاً اعلام رسمی آن در دوشنبه آینده خواهد بود. همچنین نام‌هایی مانند بارکاس و استراکوچا نیز مطرح شده‌اند و امروز یک نام جدید به این لیست اضافه شده است.

2047227

این نام جدید، دروازه‌بان ۲۹ ساله سپاهان ایران، پیام نیازمند است که از تجربه بازی در اروپا نیز برخوردار است و فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را در تیم پورتیموننزه پرتغال گذرانده است. نیازمند ۹ بار برای تیم ملی ایران بازی کرده و در دو سال اخیر در ۵۹ مسابقه برای سپاهان در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است.

روزنامه گاتزتا یونان نیز در این باره نوشته است: شایعاتی در ایران درباره دروازه‌بان ۲۹ ساله سپاهان، پیام نیازمند و باشگاه آ.ا.ک وجود دارد.

آلبرتو برینیولی به آ.ا.ک نزدیک شده است و این باشگاه پس از تصمیم به کنار گذاشتن استانکوویچ و آتاناسیادیس از تمرینات، که دیگر روی آنها حساب نمی‌شود، به دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر است.

2047226

نام جدیدی که برای پست دروازه‌بانی مطرح می‌شود، دروازه‌بان ۲۹ ساله ایرانی سپاهان، پیام نیازمند است. همان‌طور که در کشورش اشاره شده، آ.ا.ک به وضعیت او علاقه‌مند است.

وب‌سایت IN نیز در این باره نوشته است: آ.ا.ک از پایان فصل گذشته تصمیم گرفته است که در پست دروازه‌بانی، تیم خود را تقویت کند و انتظار می‌رود که تحولات در این زمینه به زودی صورت گیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه به نیازمند، دروازه‌بان ایرانی، علاقه‌مند است.

با تصمیم ماتیاس آلمیدا، دو دروازه‌بان فعلی تیم، جورجیو آتاناسیادیس و سیچان استانکوویچ، برای آغاز اردوی آماده‌سازی پیش فصل، راهی هلند نشدند. در نتیجه، زردپوشان جذب یک دروازه‌بان اصلی را در اولویت قرار داده‌اند.

2047228

نام‌هایی مانند برینیولی و استراکوچا مطرح شده‌اند و همچنین شایعاتی درباره بازگشت واسیلیس بارکاس وجود دارد. اکنون نام جدیدی که برای پست دروازه‌بانی مطرح شده، دروازه‌بان ۲۹ ساله ایرانی سپاهان، پیام نیازمند است.

نیازمند تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هر تیمی که بخواهد او را به خدمت بگیرد، باید مبلغ یک میلیون یورو به عنوان بند آزادسازی به تیمش پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما