شناسهٔ خبر: 67347856 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مراسم گرامیداشت مرحوم داریوش گنجی خیر مدرسه ساز

مراسم گرامیداشت مرحوم داریوش گنجی خیر مدرسه ساز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد. مراسم گرامیداشت مرحوم داریوش گنجی خیر مدرسه ساز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ زنده یاد "داریوش گنجی" پزشک بیرجندی که از سال ۱۳۹۰ در ساخت ۱۱ مدرسه مشارکت داشت، روز شنبه دوم تیرماه با بدرقه مردم قدرشناس خراسان جنوبی راهی خانه ابدی شد. 

این مراسم به پاس قدردانی از تلاش های مرحوم داریوش گنجی در راستای توسعه فضاهای آموزشی برگزار شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم، مرحوم گنجی را گنجی در بین خیران مدرسه ساز عنوان کرد و گفت: وی دارای قلبی بسیار مهربان و مشتاق به خدمت برای مدرسه سازی بود.

حمید رضا خان محمدی خاطرنشان کرد: دکتر گنجی کسی بود که 70 سال دور از وطن زندگی کرده بود اما سرمایه اش را برای مدرسه سازی صرف کرد و لذت بخش ترین چیز در زندگی خود را لبخند دانش آموزانی می دانست که مدرسه ای داشته باشند.

به گفته وی؛ خیرانی مانند مرحوم داریوش گنجی سرمایه هایی برای این دیار هستند که باید با کمک این عزیزان فضاهای آموزشی خراسان جنوبی را ایمن سازی کنیم .

رخسار پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در این مدارس از مرحوم داریوش گنجی به عنوان پدر مدرسه سازی خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: وی حدود 7 مدرسه را در خراسان جنوبی احداث کرده که یکی از آنها با حضور خود ایشان افتتاح شد و به زودی شاهد افتتاح 4 مدرسه دیگر خواهیم بود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: آرمان ها را هرچند همه باور دارند اما تعداد محدودی از افراد جامعه آن را عملی می کنند که مرحوم داریوش گنجی از این دسته افراد بود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما