شناسهٔ خبر: 67347766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نوینی‌فرد: رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی افزایش مشارکت است

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: مهم‌ترین موضوع و رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی افزایش مشارکت است و بعد از آن به سراغ انتخاب فرد اصلح خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدمهدی نوینی فرد دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان گفت: مهم‌ترین موضوع و رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی افزایش مشارکت است و بعد از آن به سراغ انتخاب فرد اصلح خواهند رفت.

وی با اشاره به فعالیت دانشجویان در این زمینه، افزود: در این راستا دانشجویان گفتگوهای میدانی خود را با مردم در این زمینه در میادین اصلی شهر تهران شروع کرده اند.

دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: انتخابات یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است که مطابق شرع و قانون اساسی و عرف در کشور برگزار می‌شود و چه زنان و چه مردان در صورت برخورداری از صلاحیت کافی می‌توانند پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند و در توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور سهیم شوند

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده افزایش پیدا کند، چرا که هر چقدر مشارکت مردم بالاتر برود می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و قدرت چانه زنی کشورمان را در مذاکرات هسته‌ای و مذاکره با کشورهای جهان افزایش دهد.

نوینی فرد تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی افزایش خواهد داد و سبب ایجاد اتحاد و انسجام بین آحاد مردم خواهد شد.

نظر شما