شناسهٔ خبر: 67347699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کنگره ۳۹۰ شهید شهرستان گچساران برگزار شد

کنگره شهدای شهرستان گچساران با حضور خانواده های معزز شهدا، گروه های مردمی، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین برگزار شد. کنگره شهدای شهرستان گچساران با حضور خانواده های معزز شهدا، گروه های مردمی، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شامگاه یکشنبه در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد، اجلاسیه ۳۹۰ شهید گچساران با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این کنگره با قدردانی از مجموعه تلاشگران و دستاندرکاران برگزاری این کنگره گفت: همه تلاش ها براین بوده که این برنامه های معنوی به بهترین شکل و در شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار شد.

سیدعلی احمدزاده با بیان اینکه قطعا اثرات و برکات معنوی کنگره شهدا در جامعه نهادینه می شود، ابراز داشت: برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا، فرهنگ ایثار و گذشت، مقاومت و پایداری را بین جوانان ترویج و به نسل جدید انقلاب منتقل می کند. 

وی با بیان اینکه، ما امروز به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم و باید در راستای تحقق این مهم نیز تلاش کنیم ابراز داشت: کنگره شهدا باید بازتاب دهنده و تبیین کننده فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال دهنده آرمان های شهدا باشد.

استاندار با بیان اینکه، شهدا متعلق به همه هستند و علاوه بر مشارکت مردمی، دستگاه‌های دولتی، نهادهای غیردولتی هم برای برگزاری بهتر کنگره ملی ۲ هزار شهید استان پای کار بیایند تاکید کرد: تمام ظرفیت ها و اقدامات لازم برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان که اوآخر شهریورماه یا اوایل مهرماه امسال در استان برگزار می شوند فراهم گردد.

سخنرانان این کنگره سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور، خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران بود. 

انتهای پیام 

نظر شما