شناسهٔ خبر: 67347680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده شهیدان طالبی ساری و رحمانی دیدار کرد

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه بدون شک راه سعادت، بهروزی و دست‌یابی به قرب الهی زنده نگهداشتن یاد، مسیر، مسلک و اهداف شهدای عزیز است، عنوان کرد: از جمله مزیت‌های ناشی از زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جلوگیری از انحراف از مسیر حق و ثابت قدم ماندن در این مسیر است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- علی القاصی به‌مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان طالبی ساری و رحمانی و دیدار با آن‌ها، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

وی در جریان این دیدارها ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و هفته قوه قضاییه و با اشاره به نقش ویژه و اثرگذار شهدا در حفظ استقلال کشور، رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: مایه مباهات دستگاه قضا است که امروز همکار قضایی که در سنگر قضاوت در حال اجرای عدالت در جامعه است، هم فرزند شهید و هم برادر شهید است و بدون شک حضور خانواده معظم شهدا در دستگاه قضا از افتخارات این دستگاه محسوب می‌شود. 

شهدا در مسیر نیل به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بودند

رئیس کل دادگستری استان تهران پیشگامی در مسیر نیل به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله ویژگی‌ها و مزیت شهدا در مقایسه با سایرین دانست و گفت: شهدای عزیز و گران‌قدر در آن برهه زمانی با درک و شناخت درست و تمیز حق از باطل به‌منظور حفظ و صیانت از کیان کشور در جبهه‌های دفاع مقدس حضور یافتند و از جان ارزشمند و عزیز خویش برای پایداری ایران اسلامی گذشتند؛ لذا از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا می‌توان به بصیرت عمیق و دگرخواهی ایشان اشاره کرد.

القاصی با تاکید بر این گزاره که امروز یکایک اعضای جامعه با هر مسئولیت و در هر جایگاه مدیون خون شهدای عزیز و گران‌قدر هستند، عنوان کرد: مدیران و صاحبان مسئولیت همواره باید به خود یادآور شوند که اگر به‌واسطه جایگاه و مسئولیت، اعتبار و ارزشی در جامعه برای آن‌ها وجود دارد، اعتبار آن جایگاه و منشا آن ارزش و احترام در جامعه ناشی از ایثارگری‌ها، جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی شهدا است. 

وی با تاکید بر اینکه بدون شک راه سعادت، بهروزی و دست‌یابی به قرب الهی زنده نگهداشتن یاد، مسیر، مسلک و اهداف شهدای عزیز است، عنوان کرد: از جمله مزیت‌های ناشی از زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جلوگیری از انحراف از مسیر حق و ثابت قدم ماندن در این مسیر است؛ بر همین اساس هیچ‌گاه نباید از یاد شهدا غافل شد.

انتهای پیام/

نظر شما