شناسهٔ خبر: 67347265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات کردستان:

شهید رئیسی، کردستان را در مدار توسعه قرار داد

سنندج-ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: شهید جمهور با رویکرد و جهان بینی که نسبت به کردستان داشت این استان را در مدار توسعه قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز دوشنبه در همایش انتخاباتی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد انتخابات کشور و به تبع استان تدابیر لازم را برای برگزاری با کیفیت انتخابات اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت، رقابت و مشارکت از ارکان مهم انتخابات هستند، افزود: مهمترین رکن انتخابات مشارکت است که این مهم تضمین کننده مقبولیت و مشروعیت نظام در بعد بین المللی است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه به دلیل شرایط خاص کشور اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات بیشتر شده است، گفت: افزون بر اهمیت ذاتی آن، اهمیت مضاعف این دوره به دلیل برگزاری پیش از موعد آن است.

رمضانی ادامه داد: کردستان در سه سال دولت سیزدهم با وجود شرایط مستعد رکود و عقبگردی که در نتیجه بار سنگینی که از دولت های گذشته مانده بود، داشت؛ با کیاست و مدیریت و اخلاص ویژه شهید رئیسی در مدار توسعه قرار گرفت.

وی از شاخص ترین پروژه های به نتیجه رسیده در دولت سیزدهم را فرودگاه سقز، آب سنندج و اتصال استان به شبکه ریلی خواند و گفت: مهم است امروز چه کسی رئیس جمهور می شود و با چه رویکردی به کردستان توجه می کند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان بیان کرد: این پروژه ها برون داد فکر و جهان بینی شهید رئیسی بود و اگر این دولت تداوم می یافت شاهد مصادیق بیشتری از توسعه در استان بودیم.

رمضانی یادآور شد: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در کردستان تشکیل شده است و هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان ایجاد می شود.

نظر شما