شناسهٔ خبر: 67347119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار اصفهان:

شهید رئیسی مرد روزهای سخت و تصمیم‌های مهم بود

استاندار اصفهان اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید ما مرد روزهای سخت و تصمیم‌های مهم بود؛ همان‌طور که در موضوع عملیات وعده صادق جسارت، شجاعت و تدبیر آن تصمیم مهم را در شورای عالی امنیت ملی داشتند، در موضوع مشکلات و مسائل فلات مرکزی نیز تلاش‌های فراوانی داشتند.

صاحب‌خبر -

سیدرضا مرتضوی در جمع بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: وقتی در آستان قدس رضوی خدمت شهید رئیسی بودیم، ایشان یک معاونتی راه‌اندازی کردند تحت عنوان معاونت امداد که مأموریت آن امدادرسانی به محرومان در اقصی نقاط کشور بود و دنبال این بودند که برای محرومان کاری انجام دهند و محدود به جغرافیای حرم امام رضا (ع) نبودند.

استاندار اصفهان افزود: در یک مقطعی زیارت زائر اولی‌ها مطرح شد و آیت‌الله رئیسی ساختار و سازمانی را در همین معاونت امداد ایجاد کردند و مسئولیت آن شناسایی، پیگیری و اعزام زائر اولی‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) بود.

وی تصریح کرد: وقتی یک نفر با چنین نگاهی وارد یک مجموعه می‌شود و مرزها و ریل‌های گذشته را صرفاً برای حرکت خود نمی‌بیند، می‌تواند ظرفیت‌ها و رویکردهای جدیدی خلق کند و در نهایت رضایت‌مندی بیشتر پیرامون سازمان خود به وجود بیاورد.

مرتضوی با اشاره به توهین‌ها، تخریب‌ها و کنایه‌هایی که در مدت حیات شهید رئیسی به ایشان نسبت داده می‌شد، خاطرنشان کرد: مخالفان شهید رئیسی در مدت حیات ایشان مدام تهمت می‌زدند و توهین می‌کردند اما بعد از شهادت ایشان بعضی از خصوصیات این شهید بزرگوار را بیان می‌کنند و ای کاش این وجدان همیشه بیدار بود و در بزنگاه‌ها غلیان نمی‌کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های شهید رئیسی برای احیای زاینده‌رود و اجرای پروژه‌های انتقال آب به استان، عنوان کرد: پروژه‌هایی که سال‌ها جرئت نمی‌کردند سمت آنها بروند، در دولت شهید رئیسی در اصفهان اجرا شد و شخصاً ایشان پیگیر پروژه‌های انتقال آب به استان بودند.

مرتضوی اضافه کرد: امیدواریم دولتی که سر کار می‌آید زیرساخت‌های بزرگی که در دولت سیزدهم برای اصفهان انجام شده را ادامه دهد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید ما مرد روزهای سخت و تصمیم‌های مهم بود؛ همان‌طور که در موضوع عملیات وعده صادق جسارت، شجاعت و تدبیر آن تصمیم مهم را در شورای عالی امنیت ملی داشتند، در موضوع مشکلات و مسائل فلات مرکزی نیز تلاش‌های فراوانی داشتند.

وی با بیان اینکه گوهر بزرگی از بین ما رفت، تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «یکی از بهترین انسان‌ها زیر این آسمان»، من بخشی از آن را می‌فهمم که رهبر انقلاب چه فرمودند و چه گوهر و دردانه‌ای را خدا از بین ما برد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: خیلی فرق می‌کند یک رئیس‌جمهور می‌بیند مردم فلان منطقه دچار مشکل هستند و بگوید به آنجا نمی‌رویم تا رئیس‌جمهوری که بداند فلان منطقه با مشکل مواجه است در بین مردم آن منطقه حضور پیدا می‌کند.

نظر شما