شناسهٔ خبر: 67347085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز زدودن چهره محرومیت از ایلام است

ایلام -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای دولت سیزدهم و معرفی شهید آیت الله رئیسی به جامعه، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز زدودن چهره محرومیت ایلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "اله نور کریمی تبار"، روز دوشنبه در نشست هماهنگی آیین بزرگداشت شهدای خدمت، با اشاره به آیین گرامیداشت چهلم شهدای خدمت و لزوم بهره‌گیری از فرهنگ غدیر، ابراز کرد: برخی امروز مطالبی را بیان می‌کنند که زحمات رئیس جمهور شهید نادیده گرفته شود اما باید گفت که شهید رئیسی به عنوان شاخصی ارزشمند، برای شیوه خدمت و خدمتگذاری به مردم در تاریخ ماندگار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مطلوب کشور در برنامه هفتم توسعه رشد هشت درصدی اقتصادی است، گفت: عزتی که برای دیپلماسی کشور در دنیا ایجاد شده، اقتدار و قدرت ایران اسلامی که قلب دشمن با موشک نقطه زن و پهباد زده می‌شود و آنان دست تسلیم بالا می‌برد و جرات برخورد هم ندارند، عضویت ایران در پیمان‌های جهانی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در کشور، همه با حمایت و تلاش های شهید جمهور برای کشور رقم خورده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به ضرورت معرفی شهید آیت الله رئیسی و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت: دشمن تلاش می‌کند که واقعیت‌ها مسکوت یا تحریف شود، مجاهدتی که شهید رئیسی داشتند چرا باید مسکوت بماند یا تحریف شود، این خدمات را باید امروز برای مردم بیان کرد تا شاهد حضور حداکثری آنان در پای صندوق‌های رای باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: اگر می‌خواهیم استان ایلام دیده شود نیاز داریم که این استان در زمینه مشارکت در انتخابات در صدر کشور قرار گیرد و البته این ظرفیت در استان ایلام نیز وجود دارد و به طور قطع آثار با برکاتی از جمله فراهم شدن قدرت چانه زنی مسئولان برای اخذ اعتبار برای استان و محرومیت زدایی را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: خدمات خوبی در سه سال گذشته در استان ایلام انجام شده اما نیاز به شفاف‌سازی دارد، باید از کلی گویی خودداری شود و اعداد و ارقام با جزئیات برای مردم بیان شود که برای انان قابل پذیرش باشد، بحمدالله استان ایلام در شاخص‌های مختلف، رتبه های برتریدر کشور داشته و زحمات مسئولان استان قابل قدردانی است.

امام جمعه: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز زدودن چهره محرومیت ایلام است

امام جمعه ایلام با تاکید بر تقویت ظرفیت اربعین حسینی در استان به عنوان یک مزیت ارزشمند، خاطرنشان کرد: امروز استان ایلام به واسطه اربعین مورد توجه قرار دارد و باید تلاش کنیم مهران همچنان به عنوان مرز مورد استقبال مردم و زوار قرار داشته و زیرساخت‌های استان نیز تقویت شود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه غدیر، عید بزرگ مسلمانان است که نقش دین را در سیاست و اداره جامعه مشخص کرده است، اظهار کرد: در روز عید سعید غدیر، دین بر مسلمان تکمیل و حجت خدا بر مردم تمام شد و در واقع روز ناامیدی کفار و دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه آنچه در عاشورای حسینی گذشت ثمره کوتاهی در توجه به واقعه غدیر توسط خواص و مردم بود، ابراز کرد: اگر خواص طرفدار حق از حق دفاع می‌کردند و مردم آن زمان نیز بی تفاوت نبودند، واقعه عاشورا روی نمی‌داد و این درسی است که امروز نیاز داریم که به آن توجه شود، امروز هم حوادث تلخی که در جهان اسلام روی می‌دهد، ثمر کوتاهی در شناخت عید غدیر و اجرای توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر معرفی واقعه و فرهنگ غدیر در مقیاس جهانی و منطقه‌ای، یادآور شد: در واقعه غدیر، چشم انداز حکومت ولایت معصوم را به دنیا نشان داده شود و امروز نیز در ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ غدیر، نظام ولایی و اسلامی در جهان پیش برنده است.

نظر شما