شناسهٔ خبر: 67347024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

درخشش خیره کننده دونده کردستانی در رقابت های بین مللی جام کازانوف

سیدامیر زمانپور دونده صاحب عنوان کردستانی در جریان رقابت های دو و میدانی جام کازانوف موفق به کسب دو مدال زرین طلا در ماده های ۱۵۰۰ متر و 5000 متر شد. سیدامیر زمانپور دونده صاحب عنوان کردستانی در جریان رقابت های دو و میدانی جام کازانوف موفق به کسب دو مدال زرین طلا در ماده های ۱۵۰۰ متر و 5000 متر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات دوومیدانی بین‌المللی جام کازانوف طی روزهای یکم لغایت سوم تیرماه به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار شد.

 
امیر زمانپور دونده خوش آتیه کردستانی که همراه با تیم ملی دو و میدانی کشورمان به این رقابت ها اعزام شد توانست دو مدال زرین طلای این دوره از مسابقات را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
 
ملی پوشان تیم دو و میدانی کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها با کسب پنج مدال به کار خود پایان دادند و در روز دوم و پایانی نیز موفق شدند چهار مدال طلا و یک نقره ارزشمند دیگر کسب کنند تا در مجموع به ۱۰ مدال ارزشمند از این رویداد مهم دست یابند.
 
امیر زمانپور دونده شایسته کردستانی تیم ملی کشورمان که در روز نخست در نمایش دیدنی در رقابت با رقبای ماده ۱۵۰۰ متر با رکورد ۳:۴۶.۰۶ دقیقه قهرمان شده بود، در روز دوم نیز در ماده ۵۰۰۰ متر با ارائه عملکرد مطلوب دومین مدال طلای خود را هم کسب کرد.
 
سید امیر زمانپور در این رقابت با ثبت زمان ۱۴:۱۰.۸۷ دقیقه با اقتدار به عنوان قهرمانی رسید و مدال طلای این ماده را هم از آن خود کرد.
 

نظر شما