شناسهٔ خبر: 67346987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید مسئولان باروق بر حضور حداکثری در انتخابات

تاکید مسئولان باروق بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و خنثی کردن نقشه های دشمنان تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

تاکید مسئولان باروق بر حضور حداکثری در انتخابات

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار باروق در جلسه شورای اداری با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر گفت:  با توجه به نزدیک تر شدن زمان انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تلاش می کنند تا بی اعتمادی بین مردم ومسولان ایجاد کنند‌.

حسینی افزود:  مردم عزیز ما در سراسر ایران اسلامی  با حضور پرشور در پای صندوقهای رأی  ثابت خواهد کرد‌ که همیشه پای نظام و انقلاب هستند و تمامی نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه بر آب خواهند کرد.

فرمانده سپاه باروق نیزدراین جلسه گفت:باید با کسی که بخواهد مردم را نا امید کند و بگوید رای دادن فایده ای ندارد، مقابله شود.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: رئیس جمهور آینده ایران باید برنامه هفتم را اجرا کند و برای بخش هایی از آن برنامه داشته باشد و بنابراین باید یک مدیر قدرتمند باشد.

وی افزود: انتخاب فرد اصلح با معیارهای معرفی شده توسط رهبری یعنی ملاک های انقلاب، مهم است؛ اما قبل از آن مشارکت بالاست که اهمیت ویژه ای دارد و حتما مشت کشور را در مجامع بین المللی پر می کند.

حبیبی عنوان کرد: مجموعه سپاه باروق  در انتخابات های مختلف هیچ وقت له یا علیه کسی رفتار نکرده و به صورت مصداقی وارد نشده است و همیشه به وظایف خودمان در انتخابات که تامین امنیت آن است، عمل کردیم.

فرمانده سپاه باروق اظهار داشت: ما که امروز پای سفره نظام نشستیم باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و همه ما که صاحب میز و تریبون هستیم باید جلوی سمپاشی ها و سیاه نمایی ها را بگیریم تا شاهد یک مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

نظر شما