شناسهٔ خبر: 67346779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام جعفری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی و امنیت کشور را تأمین می‌کند

زنجان- نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی و امنیت کشور را تأمین می‌کند.

صاحب‌خبر -

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی و امنیت کشور را تأمین می‌کند

حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، به حضور مردم در صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: یک نظام سیاسی در صورتی ماندگاری دارد که پشتوانه قدرتمند مردمی داشته باشد واگر مردم پشتیبان یک حکومت باشند این حکومت سقوط نخواهد کرد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم نقش تاثیرگذاری در ماندگاری نظام دارد و با هدایت امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی توانسته در طول ۴۵ سال بعد از پیروزی مقابل انواع توطئه، تحریم و تهدیدات دشمنان ایستادگی کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار است،هرچه حضور مردم پر رنگ‌، قوی‌ و متحدتر باشد جامعه به سمت پیشترفت، توسعه و آبادانی حرکت خواهد کرد و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی که همانا خدمت صادقانه به مردم بود باشد.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند در این برهه حساس که انتخابات پیش روی جامعه است ، دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کرده و مردم را نسبت به نظام ناامید کنند، اما مردم با حضور پر شور خود می‌توانند حماسه دیگری رقم زده و توطئه دشمنان را خنثی کرده و مشت و محکمی بر دهان یاوه گویان زده و آنها را ناامید کنند و با حضور حداکثری خود در انتخابات اقتدار ملی و امنیت کشور را تأمین کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما با وجود انواع مشکلات سختی‌ها، پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: رییس جمهور منتخب باید خادم مردم باشد همان گونه که رئیس جمهور شهید خود را خادم ملت می‌دانست و همچنین ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد و با عملکرد خود تلاش کند روزبه‌روز مشکلات جامعه حل شود‌.

فاطمه عسگری 

 

نظر شما