شناسهٔ خبر: 67346730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همایش "اخوت و برادری" در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: همایش فرهنگی و هنری "اخوت و برادری" در سنندج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر، همایش فرهنگی و هنری "اخوت و برادری" به همراه پویش نذر شمع و برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی ویژه کودکان و بزرگسالان، در روز سه‌شنبه 5 تیرماه 1403، ساعت 19:30 در پارک روجیار شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای غزه (زادگاه امام شافعی) و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در بین اقوام مختلف برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان درباره پویش نذر شمع گفت: در این پویش، از شرکت‌کنندگان دعوت می‌شود تا با نذر شمع، یاد و خاطره شهدای ایران و غزه را گرامی بدارند.

وی بیان کرد: علاوه بر پویش نذر شمع، برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی نیز برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها شامل اجرای تئاتر، نمایش‌های عروسکی و مسابقات فرهنگی و هنری خواهد بود.

دریایی با اشاره به اینکه حضور برای عموم آزاد است، تصریح کرد: از تمامی شهروندان دعوت می‌شود تا با حضور در این همایش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در ترویج فرهنگ صلح و دوستی و وحدت بین اقوام مختلف، سهیم باشند.

انتهای پیام/486/

نظر شما