شناسهٔ خبر: 67346646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری آیین گرامی‌داشت عید غدیر در سپاه عجب شیر

تبریز- یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در عجب شیر در این آیین گفت: نبوت در پیامبر اسلام ختم و امامت ایشان به اهل بیت سپرده شد و اجرای حکومت اسلامی ولایت اهل بیت(ع) در عصر غیبت به دست ولی فقیه انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در هفتمین مراسم گرامی‌داشت عید غدیر در سپاه ناحیه عجب شیر افزود: موضوع غدیر یک مسئله جهانی است حتی هیچ عالم سنی مذهب هم غدیر را رد نکرده است در کتاب علامه امینی همه مستندات از علمای سنی در تایید غدیر جمع آوری شده است. 
 
وی به انتخابات پیش رو اشاره و گفت: آن چیزی که در انتخابات آینده مهم است حضور و مشارکت حداکثری مردم می‌باشد هرچه مردم به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند این نشان تایید نظام و انقلاب است.
 
حجت الاسلام ولایی اضافه کرد: عرصه انتخابات یک امتحان و آزمون الهی است هر کسی در قبال رای که به صندوق می‌اندازد پاسخگوست برای همین باید آگاهانه و با تحقیق نامزد مورد نظر را انتخاب کرد.
 
وی در پایان افزود: تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید فقید یک رفراندوم بزرگ در کل دنیا بود و نشان از اتحاد و همبستگی مردم این نظام می‌باشد.

نظر شما