شناسهٔ خبر: 67346615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هاشمی: انتقال خوابگاه آزادی به وزارت ورزش منتفی شد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از اصحاب رسانه بابت تلاش‌هایی که در سه ماه گذشته داشتید، تشکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از پایان نشست هیئت اجرایی کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اصحاب رسانه بابت تلاش‌هایی که در سه ماه گذشته داشتید، تشکر می‌کنم. در آستانه المپیک کار شما و وظیفه ما بیشتر خواهد شد که قدردان شما هستیم. عید غدیر و قربان را خدمت همه مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. در سی‌و هفتمین جلسه هیئت اجرایی در ابتدا خسروی‌وفا مباحثی در خصوص عملکرد سه ماه گذشته کاروان و کمیته ارائه کرد و مباحث اعضا را شنیدیم.

وی تاکید کرد: در روز گذشته نیز ۲۳ ژوئن روز المپیک گرامی داشته شد و جشن خوبی برگزار شد. حوزه روابط عمومی پشتیبانی و سولیداریتی همکاری خوبی داشتند تا این روز جشن گرفته شود و پیام توماس باخ را نیز بنده خواندم.

هاشمی گفت: در جلسه امروز در خصوص هزینه‌های کاروان علاوه بر پاداش قهرمانان در مورد سایر کادر فنی تصمیم گرفته شد. پول پاداش قهرمانان در دهکده، کادر فنی، سرپرستی، هیئت اجرایی، کادر اجرایی، پزشکی و خبرنگاران و امور اجرایی نیاز به تصویب داشت که جدول آن با اصلاحاتی به تصویب رسید. نسبت به چهار سال قبل همانطور که پاداش بهتر شد، کسب سهمیه هم بهتر بود قبلا ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ یورو بود که این دوره ۱۵۰۰ یورو را برای ورزشکاران، سرپرست و کادر فنی و سرمربی است و برای سایر افراد تغییر نسبت به گذشته نداشتیم و همانند المپیک توکیو خواهد بود. ۱۳- ۱۴ فدراسیون که در محل هستند نیز هزینه‌های اضطراری خواهند داشت که در صورت نیاز پرداخت خواهد شد.

وی افزود: کمیته سه خوابگاه در اختیار ورزشکاران دارد، نصرت، آزادی و آکادمی. تصمیم گرفته شد خوابگاه آزادی به وزارت ورزش برگردد که امروز به خاطر نیاز برخی فدراسیون‌ها این موضوع تغییر کرد و فدراسیون گلف و پزشکی ورزشی اعلام آمادگی کردند و اگر بتوانند با شرایط و مقررات مصوب شده آن را اداره کنند در جلسه بعد در صورت تصویب اداره آن را خواهند پذیرفت. در حال حاضر بازگرداندن این خوابگاه به وزارت ورزش منتفی شد.

نظر شما