شناسهٔ خبر: 67346518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جامعه فرهنگی ما باید پیشتاز جهاد تبیین در عرصه مهم انتخابات باشند

سردار مرادحاجتی گفت: با توجه به جمعیت انبوه تحت پوشش آموزش و پرورش، شما می‌توانید زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط فراهم كنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع مدیران و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به تشریح فضای کنونی حاکم بر جامعه و اهمیت انتخابات پرداخت و ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: نقش معلمان و دانش‌آموزان به عنوان پایگاه‌های اصلی ترویج مشارکت عمومی و فرهنگ انتخابات سالم و آگاهانه بسیار پررنگ است.

وی چله خدمت و چله تبیین را از اقدامات مهم و جهادی دانست و افزود: تشدید فعالیت‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم موجب می‌شود دشمن باوجود تلاش فراوان به اهداف شوم خود نرسد چراکه با وجود همه چالش‌ها و مشکلات، پیوند قلبی مردم و خدمت‌گزاران برقرار است.

سردار مرادحاجتی در خصوص نقش مهم آموزش و پرورش در تقویت، آگاهی و مشارکت عمومی در انتخابات، گفت: جامعه علمی و فرهنگی ما باید پیشتاز جهاد تبیین به خصوص در برهه های حساسی همچون انتخابات باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یكی از اركان اساسی در انتخابات را مجموعه بزرگ َآموزش و پرورش دانست و یادآور شد: با توجه به جمعیت انبوه تحت پوشش آموزش و پرورش، شما می‌توانید زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط فراهم كنید.

وی در پایان تصریح کرد: مخاطب اصلی دشمنان کشور برای ناامیدی و دلسردی نسبت به خیلی امور، نسل جوان و جامعه دانش آموزی ما هستند و رسالت خطیر ما این است که این نسل آینده ساز را در همه امورات سهیم کنیم، به آن‌ها مسئولیت داده و اعتماد کنیم و نگذاریم بین آن‌ها و رسیدن به قله که وعده رهبر معظم انقلاب است، فاصله بیفتد.

انتهای پیام/

 

نظر شما