شناسهٔ خبر: 67346402 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

از پیشتازی «تگزاس ۳» در جدول فروش هفتگی تا رقابت تنگاتنگ با «مست عشق»

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» طی هفت روز گذشته با فروشی معادل ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و حدود ۵۰۰ هزار مخاطب در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، فیلم سینمایی «تگزاس» طی هفت روز گذشته با فروشی معادل ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و حدود ۵۰۰ هزار مخاطب در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت و فروش کلی فیلم را به ۱۰۰ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان رساند که با این حساب توانست «مست عشق» را که از ابتدای اکران ۱۰۰ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان فروخته را پشت سر بگذارد.

پس از «تگزاس»، فیلم سینمایی «خجالت نکش۲» با فروش ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان در رده دوم قرار گرفت و پس از آن «مست عشق» با فاصله قابل توجهی در جایگاه سوم قرار گرفته است. این فیلم در هفت روز گذشته ۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان فروش داشته است و پس از آن «تمساح خونی» است که طی هفته اخیر ۳ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان فروش داشته است.

اما از میان فیلم های تازه اکران شده؛ «عطرآلود» با فروشی نزدیک به یک میلیارد تومان و ۲۳ هزار و ۶۳۷ مخاطب قرار دارد؛ «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا در هفت روز گذشته ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته و همچنین فیلم «کوچه ژاپنی ها» با فروشی ۴۸ میلیونی و «این جمعیت قابل کنترل» که از ۳۰ خردادماه اکران خود را آغاز کرده ۱۵ میلیون و ۴۳۰هزار تومان بلیت فروخته است.

نظر شما