شناسهٔ خبر: 67346324 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی محافل قرآنی حرم عبدالعظیم(ع) به مناسبت عید غدیر

اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت عید غدیر خم و دهه پایانی ذی‌الحجه اقدام به برگزاری محافل قرآنی کرده است.

صاحب‌خبر -
برگزاری محافل قرآنی حرم عبدالعظیم(ع) به مناسبت عید غدیرخممعتز آقایی، مدیرکل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت، محافل ویژه قرآنی را در شبستان امام خمینی(ره) این حرم مطهر برگزار می‌کنیم و بر این اساس امشب و در شب عید سعید غدیر خم برپایی محفلی را شاهد خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: مجری محفل قرآنی شب عید غدیر خم غلامرضا احمدی است و قاریانی همچون مجتبی پرویزی در آن به تلاوت قرآن خواهند پرداخت و از آنجا که معاونت فرهنگی و روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت عید غدیر خم تدارک دیده است لذا این محفل با کمی تأخیر از ساعت 22:30 برگزار می‌شود.
 
مدیرکل امور قرآنی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: محفل قرآنی دیگری نیز در آستانه خجسته میلاد امام موسی بن جعفر(ع) پنجشنبه شب، 7 تیرماه از ساعت 22 در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.
 
آقایی در پایان گفت: همچنین سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته از ساعت 16 در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر عبدالعظیم(ع) به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت  برنامه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» را برگزار می‌کنیم که طی آن در خدمت علاقه‌مندان به ساحت قرآن هستیم و لذا زائران بدون محدودیت سنی می‌توانند در آن شرکت کنند.
انتهای پیام

نظر شما