شناسهٔ خبر: 67346006 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایران حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را که به کشته و مجروح شدن تعدادی منجر شد، محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را که به کشته و مجروح شدن تعدادی منجر شد، محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه از جمله در شهر‌های "دربند" و "ماخاچ قلعه" را که به کشته و مجروح شدن تعدادی منجر شد، محکوم کرد.

کنعانی ضمن ابراز تسلیت و اعلام همدردی با دولت و ملت روسیه به ویژه خانواده‌های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، گفت جمهوری اسلامی ایران تروریسم از هر نوع آن را تهدیدی برای جامعه بشری و امنیت بین‌المللی دانسته و بر لزوم عزم جدی و تلاش مؤثر جامعه جهانی برای مقابله با این تهدید مشترک بشری تاکید دارد.

گفتنی است، به دنبال حمله افراد مسلح به یک کنیسه، یک کلیسای ارتودوکس و یک پاسگاه پلیس در دو شهر جمهوری داغستان واقع در قفقاز شمالی، یک کشیش و دست کم ۱۵ نیروی پلیس کشته شدند.

حادثه در «ماخاچکال» (Makhachkala) در شهر «دربند» در جمهوری داغستان روسیه زمانی رخ داد که مهاجمان ناشناس به سمت ایست بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان تیراندازی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما