شناسهٔ خبر: 67345886 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهور در امور زنان اعلام کرد

اختصاص دو فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور گفت: خانواده‌های ما امروزه در معرض تهدید بسیار جدی دشمنان هستند، دشمن به شدت روی اضمحلال و از هم پاشیدن خانواده ایرانی سرمایه‌گذاری کرده و در نظر دارد تا قداست این نهاد مقدس از بین ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، انسیه خزعلی در نخستین دوره مربیگری آموزش مهارت‌های خانواده به سربازان نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، اظهار کرد: از حرکت بسیار بزرگ ارتش و نیروهای مسلح در برگزاری نخستین دوره مربیگری آموزش مهارت‌های خانواده برای سربازان نیروهای مسلح بسیار سپاسگزارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و کادر پروازی بالگرد حامل شهید جمهور، تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل موضوع تعهد خانواده را مطرح کرد، ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که خانه و خانواده را همچون سنگری استراتژیک پاسداری کنیم و اجازه ندهیم دشمن در آن نفوذ کند، اگر ملتی نتواند در مقابل این نفوذ به درون خانه‌ها ایستادگی کند، به ذلت خواهد افتاد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تصریح کرد: به خاطر اهمیت بسیار زیاد مسئله خانه و خانواده، دو فصل مهم از سند تحول کشور که در برنامه شهید رئیسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سبک رفتار با همسر، اکرام و احترام زنان برای استواری و پایداری خانواده‌های ما باید آموزش داده شود، گفت: سبک رفتاری امام (ره) با همسرشان اکرام و عزتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نسبت به همسر و خانواده خود دارند، یک الگوی بسیار خوب و موفق از سبک زندگی ایرانی اسلامی است که نمونه‌های قابل عرضه برای خانواده تراز انقلاب اسلامی است.

خزعلی عنوان کرد: خاطرات بسیار خوبی از نیروی هوایی ارتش در اذهان همه ما ایرانی‌ها وجود دارد، از حرکت متهورانه کارکنان نیروی هوایی در بیعت با امام راحل در ۱۹ بهمن سال ۵۷، تا فداکاری و از جان گذشتگی‌های کارکنان این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و نیز دفاع از حریم اهل بیت، ما امنیت امروزمان را مدیون نیروهای مسلح کشورمان هستیم و آرامش و آسودگی خاطر خانواده‌های ما مرهون فداکاری‌های شما عزیزان است.

لازم به ذکر است، در این مراسم حجت‌الاسلام فراهانی، معاون آموزش دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم پیمبری، معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم نادر ترکاشوند، فرمانده آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و سایر فرماندهان و مسئولان ارتش حضور داشتند.

نظر شما