شناسهٔ خبر: 67345775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نبویان: به دنبال انتخاب رئیس‌ جمهور ولایی هستیم

عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با تأکید بر اینکه فلسفه انقلاب ما مبارزه با ظالمین دنیا است، گفت: به دنبال انتخاب رئیس‌جمهور ولایی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در جمع مردم ابهر اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو به دنبال انتخاب رئیس‌جمهور ولایی هستیم.

وی با بیان اینکه در وهله نخست باید ویژگی‌های انقلاب خود را بدانیم، گفت: اولین و مهمترین ویژگی انقلاب ما، انقلاب اسلامی است؛ حال سوال اینجا مطرح می‌شود مگر ایران تنها کشور اسلامی در دنیا است که به آن افتخار می‌کنید؟

نبویان ادامه داد: امام (ره) به ما آموخت که دو نوع اسلام داریم؛ اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی داریم و ایران از نوع اسلام ناب محمدی است. با اطمینان می‌گویم اسلام انقلاب مردم ایران از خود قرآن است.

وی با بیان اینکه اولین شرط اسلام بودن مبارزه با کفار جهان (آمریکا) است، گفت: کسی که شرایط مبارزه با آمریکا را ندارد اصلاً اسلام ندارد‌. کفار امروزه دنیا آمریکا است و باید مبارزه با آن در اصل قرار بگیرد‌.

نبویان گفت: تمام ادیان الهی آمده‌اند که با کدخدای زمان خود بجنگند. جرم حاج قاسم این بود که مسلمان بود و کفار آن را به شهادت رساند‌. اسلامی که کشور ما به خاطر آن انقلاب کرد مبارزه با کل ظالمین دنیا بود. آمریکا از اول انقلاب مقابل دنیا ایستاده است چرا که می‌داند انقلاب ما فلسفه‌اش مبارزه با ظالمین است.

در حال تکمیل

نظر شما