شناسهٔ خبر: 67345468 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حضور گروه شرکت‌های شاتل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ؛ الک... -

اقتصاد ایران: بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ با حضور شاتل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

شاتل به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ حضور خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شاتل، امسال برای اولین بار، گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاتل، شاتل‌موبایل و نماوا، به‌صورت یکپارچه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت. هدف این مجموعه از شرکت در الکامپ، معرفی و ارائه مجموعه کاملی از راهکارهای ارتباطی ویژه کاربران خانگی و سازمانی، از جمله انواع سرویس‌های اینترنت، راهکارهای سازمانی، خدمات شاتل‌موبایل و همچنین پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا است.

این مجموعه خدمات خود را به دو دسته اصلی راهکارهای خانگی و راهکارهای سازمانی تقسیم‌بندی کرده است. راهکارهای خانگی، شامل انواع خدمات اینترنت پرسرعت، تلفن، تلفن همراه و پلتفرم VOD نماوا، و راهکارهای سازمانی، شامل خدمات اینترنت سازمانی، تلفن سازمانی (VoIP)، دیتاسنتر، شبکه خصوصی، شاتل‌موبایل و نماوای سازمانی هستند.

علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاربران خانگی سرویس‌های اینترنت، مدیران کسب‌وکارها و صنایع‌، علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین و... می‌توانند با بازدید از غرفه شاتل در این نمایشگاه، با راهکارهای موجود برای رفع نیازهای ارتباطی خود و به‌طور ویژه سرویس اینترنت فیبر نوری به عنوان جدیدترین سرویس شاتل آشنا شوند.

نظر شما