شناسهٔ خبر: 67345436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروندخبرنگار کرمان؛

گلایه ساکنان شهرک ریگ آباد رودبار جنوب از کمبود امکانات رفاهی + تصویر

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از نداشتن امکانات رفاهی مانند آب و برق در شهرک ریگ آباد شهر رودبارجنوب گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

روستا‌ها به عنوان بخشی از ساختار کشور‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ بنابراین فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم و امکانات رفاهی مانند آب و برق در این مناطق ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به نیاز مردم به خدمات شهری مانند آب و برق ساکنان شهرک ریگ آباد واقع در شهر رودبار استان کرمان نیز از اینگونه امکانات بی بهره هستند به گفته شهروند خبرنگار ما علاوه بر مشکل آب و برق این شهرک فاقد تیرهای چراغ برق است و در تاریکی به سر می برد.

متن پیام شهروندخبرنگار 

با سلام و احترام باتوجه به توسعه شهر و روستا‌ها در هرسال مردم نیاز به توسعه شبکه آب و برق و خدمات شهری دارند و از این لحاظ زمین‌ها نیاز به تفکیک دارند که برخی از ادارات مثل اراضی ملی و مسکن شهرسازی مانع خدمات رسانی شده است. 
نمونه‌اش بنده از سال ۹۵ پیگیر آب و برق در شهرک ریگ آباد جنب آتش نشانی هستم که در مرکز شهر رودبار استان کرمان هست و تقریبا ۳۰منزل مسکونی و چندین مغازه آب و برق ندارند. بعضی در حال ساخت بعضی ده سال ساخته شده و نیمه کاره رها شدند و همینطور بلاتکلیف ماندند. این شهرک حتی چراغ تیر برق هم ندارد و در تاریکی به سر می برد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

رنجش اهالی روستای گوراب از کمبود امکانات رفاهی

کمبود امکانات رفاهی در شهرک ریگ آباد

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما